< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (6)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (6)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


hOčEŠ*nEčEš by:plushrOOms :))

1. BoK$&cH- O MeN&*

nekaj o mom blogecu:
hm...ovo je moi blog, a ti si napravi svoj...

Trešnjevka je najveća, Dubrava najluđa, vrapče je ludara, DOLAZIM IZ ZAGREBA... sexy
ja samo iz dana u dan živim u mašti, u nekom svom zamišljenom svijetu...ma tak je najbolje...
Image Hosted by ImageShack.us


DJORDJE BALASEVIC - Ne lomite mi bagrenje - DJORDJE BALASEVIC

X..Ona vOli kAd na nJu se paRe trOse, oNa voLi decKe kaJ skUpe auTe vOze, oNa mOze dobIt' sVe stO hoCe, koGa ona Voli, oOa voLi noVce..X
Image Hosted by ImageShack.us

AbOut ME
- ja sam iva
*zlcHesta
*pamEtnA
*razMaženA
*imAm rOze liSicE
*idem u 3. ekonomsku...
*imam 16. g
*spremna za žutu ustanovu..
*sponge bob je moj uzor
...


Image Hosted by ImageShack.us


*VoliM*:
*svoj blogec
*dobit poklon il dobru ocijenu
*sunce
*kosu kad mi je ravna
*subotu navečer(štros)
*frendove i frendice
*sladoled
*šopiiing

*NeVoliM*
*kišu (kosa mi se nafrčka)
*dvoličnost i bahatost
*učit, školu
*kad neam para
*bube, zmije, pauke


KOLKO VAS JE BILO TU OD 23.2.
free hit counter




2. BoK$&cH


LINKICHI-OVO JE MOJ IZBOR

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
JUBITO;)

bubačica ilti klou;)
tin@ ;D
krile
SAŠKO...-weeeeesretan
kristysmijeh
barbarica&kri$ty
mirjam
PlAwUsHiCa
k@tey(;
mimi;)
plastic fantastic
iva- moja imenjakinja;)
nedaj se tina!
m@c@ life

3. BoK$&cH

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


4. BoK$&cH

Sexy

Photobucket

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


ponedjeljak, 28.01.2008.

~ja molim boga da mi tebe samo za mene čuva~

ajde da i ja napokon napišem nešto nowo... inače mi internet neš štekacry. kmee.e.e

kupili smo neki dan travu od draga plečkafino... ma šalim se...
došla eli kod mene spavat neki dan i idemo kod nje da uzme stvari...i počele mi neš brijat o dragi plečkueekbang...uglavnom palo nama na pamet da uberemo neku travu i da njenim starcima kažemo da smo srele dragu plečka i da nam je prodao travufino...rekli mi njenom tati, a on uzeo travu i htio policiju zvat...bwahahahazubo
khm ko ima nowaca nek si kupi,ko nema nema....
Image Hosted by ImageShack.us


znam da eli sad gleda 12.cool. ili ne...to je ipak petkom zanimljivije..

a neznam kai da više pišem... počela sam srat gluposti...owo je ionak bio post bzvz. onak da ne mislite da sam nestala...

ajde uživaj te mi..i nedajte da vas škola sekira i uznemiruje... bwahahaha. pusaaakiss



| kOmEnTs. (54) | pRiNt. | * |

četvrtak, 17.01.2008.

¸¸¸¨°priznati neću da me ne želi taj kog volim srcem svim°¨¸¸

htjeli nowi post pa evo... a neam pojma o čem da pišem, neam inspirejšn... kae ljudeki...škola poćela. knjige se primitsmokin...da moš mislitXDrolleyes
e da...moram vam reć da mi NE ŠALJETE proklete fakin lance sreće...AAAAaheadbang onaak DDDrolleyes

razbila sam ogledalo maloprijeXDpjeva...i sad mi je puna soba staklazaliven. kai sad ću kao imat 9 godina nesreće...huhuhuhuzaliven..ma neee valjda.
Image Hosted by ImageShack.us


fale mi osobe za koje sam misla da mi nikada neće falit... al sad je prekasno jer su već otišleno

do sad sam pisala ona prokleta knjiženja...ne kontam ja to. preplava sam. i ispričavam se curkama kai nisam došla na msn al nisam stigla fakat....lepe moje budemo neki drugi dan...
aaa napokon petaaaak... u nedjelju nam poćinje trbušni agenzubo
Image Hosted by ImageShack.us


ljudići nemojte se ljutit ak vam ne stignem odma kommat jer neam baš vremena. al komat ću vam ćim nađem malo vremena...

idem sad ća motat poklon...wavekiss





| kOmEnTs. (97) | pRiNt. | * |

subota, 12.01.2008.

~nije ovo moje vrijeeemeee~

ljudići...se zabavljate? ajd uživajte još danas i sutra jer u ponedjeljak je poćetak kraja...AAAAAAAa...škole neeeneneneeenencry...a ja bum tu neku shtafeticu ispunila...ak vam se čita čitajte. ak ne komentirajte. i nedajte da vas kodovi iživciraju i spriječavaju...

SHTAFETA...

Zagrljaj ili poljubac? poljubac

Pepsi ili Cola? kola

Čokolada ili vanilija? čokoladaaaafino

Lover ili fighter? cereklover...

Prijatelji ili obitelj? neznam...kako kad...

Ljubav ili novac? ljubavcerek

Osobnost ili izgled? izgled

Boja očiju kod dečka? Smeđe ili crne

Boja kose kod dečka? crnaaaa..grrrrrrrrnaughty

Kratka ili duga? kratka..al ak mu dobro stoji duga ne smeta mi...naughty

Visina kod dečka? mora bit višlji od mene definitivno...

Pirsing ili tatoo? tatoo...ja bi škorpiona

Hot ili cute? ovisi...možda više hot

Sto je ispod tvog kreveta? marinyes

Najbolji frendovi/ice? eli, k@tey, mare, ivona, neam živaca nabrajat...ko treba znat zna

Jesi zaljubljena? ofkorzcerek


Vjerujes u ljubav na prvi pogled? nopeno

Jel bi izasla zbog novca? naravnogreedy

Koja je zadnja osoba koju si poljubila? k@tey kad smo se rastajalekiss

Koju si zadnju zagrlila? isto

Koja ti je zadnja osoba rekla da te voli? marinrofl buahahahaha

S kojojm si osobom zadnjom pricala na telefon? verom

Ko ti je slomio srce? kai te boli kuraccry

Ko ti je zadnji reko da te mrzi? nitko

Uzmias drogu? aha...na tabletama samfino

Piješ? jap.. poćela sam zbog...ma nie bitno... u svakom slučaju moram prestat jer alkohol loše utjeće na mene...

Kako se vidis u buducnosti? vidim se sa bogatim, zgodnim frajerom i sa 1 ili 2 djece...kao tv voditeljica il model ili shefica u svojoj firmi...a ak niš od toga onda postajem kurtizana ili neka švercerica...ma niš od toga kad se vidim s bogatim frajerom...DDDDD

.Jel se hoces udati? aha...poslje 35.

Jel hoces imat djecu? valjda...

Jel vjerujes u sebe? ovisi...

Koji si zadnji film gledala u kinu? zalomilo se

Mozes li podnjeti istinu? ovisi kakva je

Koja je tvoja najveca slabost? kosa...AAAAAaaa

Koji je tvoj najveci strah? pasi, zmije, pauci, bube....AAAaaa fuj

Koja je tvoja prva pomisao kad se probudis? koji je danas dan

Jel se javis na broj koji ne poznajes? da

Jel se slazes s roditeljima? da kad se oni slažu samnomrofl
štareticu predajem kom se da ispunjavat...
ništa ljudeki...ja vam sad moram da idem jer me već curke čekaj. idemooo u štroooooS. eli brzooo mi ozdravi. čujemo se vać nekad...kad bum imala živaca i vremena napisat neš novo...ljubim vas svekissmah



| kOmEnTs. (85) | pRiNt. | * |

nedjelja, 06.01.2008.

~željela bi si prerezat žile i svojom krvlju napisat pjesmu~

pa evoga...da napisem postek...opet...jer kad počne škola neću stizat tak često piskarat posteke...pisem pismo tinta mi se proliiii...
daleko je onaj ko me vooooliiii...ma pusti price....
sexualno izopačeni ja sam pas nešto tralalala mi cure sline neznam dalje..ah..
sad sam se sjetila one zene u tramvaju s onom facom kai si je stalno kosu popravljala...bwahahaha...
majku joj...ljubim...

PODIGNIMO SVE NA NOGE KAO NEKAD LEPE MOJE NEK SE OKO NASEG STOLA OPET SKUPI
GRADA POLA...HAJDE, MA HAJDE LEPE MOJE...

mogle bi u grmlje a?
moze i kunjko s nama...ili ne...fuj
eli bi s venošom, klooo bi sa svenom(kloo vidim ti u očima da bi), k@tey sa markom... kai ja s vinkom...ma ne znam...nekak mi je to...sumnjivo... ma hajde lepe moje...možemo mi to...thumbup

prema tome da bome. niko nam nije ravan...kroz brojne, brojne zemalja znam
ja što valja a što nevalja to me kalja i blati ako narod ne svati moju
regulaciju...il komunikaciju...a nesječam se više...
ugl. ide neč da što ja proizvodim ja ću proizvodit dok zivim ja se s marinom
aktivim...
jel karate marina curke? jel ga trosite?
e kad smo več kod tog svega svrstat ću post u veselu kategoriju...u kategoriju novca...ja sam za bogate i moje lepe cujuce takođerfino
dont srač tu mač...

Image Hosted by ImageShack.us


e curke moje lepe, SISE VUNENE fala vam kai me zabavljate i nasmijete kad mi je dosadno....mislim da bi sad bilo dosta, da mi vec porucujute oces prestat vise.
p.s. nemojte zaboravit gledat fesn gurua...




| kOmEnTs. (67) | pRiNt. | * |

~gledaj me u oci, pogledaj me pravo pa mi kaži da me nisi ni voleo~

ponekad se znam upitati vidim li ja svojim očima isto što i drugi vide svojimaeek...pa ne znam baš...razlog nije toliko bitan, bitne su posljedice...

e ljudeki, evo mene...sad sam se vratila doma...bila sam u štrosu i bilo je supeeeerrrparty...katja i ja vidle neka 2 dečka...jedan isti tukša, a drugi vinko...no uglavnom taj vinko krene prema nama, a katja dođe gle iwa winko i počne mu se derat winko, winko i dečko se okrene i pozdravi nas...AAAAaa... i bili su matija i brankec u štrosu... i onaj moj slatki, pa su mu curke guzu slikalenaughtyuuuuuuuu
onda smo pitale neku tetu jer ide ovaj tjamvaj za zagjeb...i teta nas je bljedo pogledalaeek
pa se katja derala kujinom tati da pozdravi marinanaughty...ma nismo normalnezubo...

Image Hosted by ImageShack.us


eli i ja zvale balzakanaughty i dođe on nama dai prestani više...ma nek mu mama prestane...mrš mali balavac.a tak smo mu lepo pjevale...al oni su ti takvi...mislim, ja kad pričam s njim ja mislim da on ima nekig na drugoj liniji. neće to tako ići. ja stajem tome na kraj!
niš ljudići moji...pozdravljam vas...pogotovo cvoju kujicu eli(voljam te), k@tey, very, sašku, svena(koji je na skijanju)...ma sve vas voljam lepi moji...kiss



| kOmEnTs. (36) | pRiNt. | * |

srijeda, 02.01.2008.

~seXualno iZopačeni~

hej ljudeki...kak ste se zabavili za nowu? meni je bilo super...prst gore...
bila je fešta kod mene...tuuuuuluuuuumparty...
došla je eli i donjela rum. morala ga je nosit pod jaknom jer je njena stara dolazila mojima pa da ne skuži...čim je došla pocugale smo to. ovaj put nie bilo prst kole, prst ruma već prst kole, 3 prsta rumarofl. pa smo se smijale bimbu kak oće 1 sarmu.i đurđi kak se upucava dragecu. onda je sven došaoeek. ajme. kak voli kopat po ladicama našao bocu ruma i vidio kak se mi cerečemo ko lude. pa smo ga ucijenjivale da ne kaže, al smo i njemu na kraju podvalile malo kai je ostalo...onda smo još popile tam neki cherry...e neki sexualno izopačeni medo nas je napastovo. pa smo išli na trg...ja i eli se popele na prozor od kroacija osiguranja i plesale. onaj šampanjac me dokrajčio. e tak mi se mantalo da sam misla da ću past sa prozorasmokin. pa smo došle kod mene i derale se cijelo vrijeme kroz prozor čmaaaroooo... i pjevale cajke. pa nas je kuja bljedo gledao.a baš smo bili sexualno izopačeni svi. ma sve u svemu bilo je supač. prst gorethumbup
Image Hosted by ImageShack.us


e stavila sam neke slikice sa nowe god. u boxich...
pozzdrav...



| kOmEnTs. (48) | pRiNt. | * |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.