petak, 01.10.2004.

iz-bacivanje

Pred kraj renoviranja stavljam nove i bacam stare stvari
To je kao proces slicno mnogim stvarima u glavi
Bacanje starih prica, ideala, prijatelja, muzike

E ovo je pravi primer - Muzika
Nekad sam slushao speed metal (Slayer, S.O.D, Nuclear Assault...),
Hard core (Heresy, Doom, Napalm Death...) pa onda noise, grunge,indie,world-music, electro-body,
gothic, techno...

Sada NE (sem world-music)
sve sam to rasprodao i raskrcmio, neka prosch-lost ostane tamo gde joj mesto.
Mnogo je bedno to sto se svaka od ovih muzika komercijalizovala,pa prepakovana i redizajnirana
uvlaci hiljade i milione sirotih neznalica u svoje tupe price
Rasclanimo Metal _ bes, buka, frustracije i halucinacije
Dobro pogledjmo hardcore (ne xxx) urbane socijalno prljave pricice, bunt, (nekakav-equality)
Ma hadjmo se zavaravati

Nekada moj omiljeni bend Jane's Addiction (1991god) su se povamirili i izdali novi album
nabavio sam ga (mp3 naravno) i nisam mogao da verujem - isto stanje iste stvari, a ja zreliji 10
i vise dina.Mislim se - koga oni zajebavaju pa ovo je bad, ali izgleda da su to njihovi limiti,
oni nece moci vishe i dalje, trulice na bini ko Motorhead( tj Lemy), ili Rolingstonsi

Al nemoj i ti, rekoh sebi
Idem ja lepo na druga i lepsha mesta
Prozracna i svetla sa vise vaz-duha
Celo leto intenzivno slusam:
monahe Simonpetra neverovatan grcki muski hor, ako se negde cuju muda u
pravoslavnoj muzici e to su oni

drugo Vaalam
to je jezero i na njemu ostrva, ka Finskoj ovi momci su tihi, ambijentalni, a
uvlace se toliko duboko idizu jako visoko. Za odmor Psihe.

Da se feministkinje ne nadju uvredjene slusam i zenski pravoslavni hor po imenu Ormyilia, to je
grcko zuborenje, pitko, mada je jedan a;lbum veseo, dok je drugi mracniji

Ako mozete downloadujte ove stvari ima pravoslavnih sajtova koji daju citave albume




- 16:16 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>