petak, 01.10.2004.

renoviranje gajbe ili adaptacija kao extremni sport

sad sam dobro Zanimljiva rabota - radis i ne znas kad ce da se zavrsi pocnesh pa de stignes
Evo ovde na slici - sveza zuta u kujni,susi se lagano a meni je mozak uvenuo vec...
Dva meseca vec renoviramo stan pregazili su nas majstori i ne-majstori, prljavo. skupo, glupo
a mora se!!!!
Posto mo(a)leraj radim sam, tu "umetnost" od posla ne placam tzv molere uglavnom neke smradove iz seljana pokraj Bgd-a, ili matore alkoholicare vec uzimam valjak i cetku u ruke i DEJSTVUJEM a obelodanjujem vam mentalni tok:

Znam tu kategoriju moranja nekih stvari - NUZNOSTI raznih pun je zivot
Moras prvo u skolu, pa u vojsku (srpski pogled), pa na posao...
...i groblje nam nuzno sleduje svima...

Dok radim fizikus poslove bavim se raznim mislima, CRNE boje mrzim ljude, prisecam se raznih
nepravdi koje su mi ucinjene, besnim i znojim se tiho prezirem u sebi ceo svet...
Posle sam UVEK dobro raspolozen, jedem dobro, spavam i uopste nasmejan sam...

Rad oslobadja (kao i poslovica br2-Telo je glupi rob koga treba naterati da radi- G.I.Gurdijeff)

ajd uzdravlje

idem da gledam Divix "Colateral" sa Tomicom Kukuruzom sto mi juce snimijo komshija
Valjda nije totalno sranje

- 00:16 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>