< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Svibanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (9)
Veljača 2008 (2)
Prosinac 2007 (4)
Rujan 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Nogomet i bendovi ! Cool BLog !

Linkovi

Ivan Vinski says:
Blog.hr

Posjetite ove stranice:
tokiohotlus.com
tokiohotel.de

O Meni

-zaljubljen
- cool
- igram nogač
- sviram gitaru (cure, navalite)
- nemam curu
- imam 2 starije sestre i starijeg brata (kaj mislite kak mi je, jadan ja)
- imam psa
- plava kosa
- oči boje mora
- popularan u školi
- cure trče zamnom
- najdraže jelo čevapi

Glazba & Bendovi

Slušam ; Tokio Hotel,Linkin Park,Muse,Red Hot Chilli Peppers,Queen i manje-više Coldplay.

petak, 07.03.2008.

Dudu-ov intervju HRT-u

SAŠA: Eduardo prije svega puno ti hvala za ovaj intervju koji si dao Hrvatskoj televiziji. Kako se sada osjećaš 11-12 dana nakon tog starta?
EDUARDO: Evo mislim da puno mi je lakše ovaj trenutak. Osjećam se puno bolje, oporavio sam se u glavi. Sad treba zaboravit ovo šta je prošlo i pola godine neću vidjet nogomet. S druge strane bit ću sa svojom obitelji.
SAŠA: Možeš li nam opisati taj duel, što se dogodilo, svašta smo čuli i pisalo se, što se dogodilo na terenu?
EDUARDO: Mislim da u tom trenutku kad sam ležao na podu, kad sam gledao svoju nogu onako na kratko i kad sam vidio nisam mogao vjerovat, okrenuo sam glavu na drugu stranu i nisam htio to gledati. Uhvatila me panika, bio sam nervozan, strah, do bolnice me sve bolilo.
SAŠA: Bila je navodno sjajna reakcija arsenalovih liječnika i tog fizioterapeuta Garya Lewina i Gilberto je navodno došao pomoći oko prevođenja?
EDUARDO: Da. Oni su htjeli u tom trenutku meni imobilizirati stopalo, onda je došao Gilberto prevoditi što sam trebao radit i u tom trenutku nisam htio nikog slušat', neznam gdje mi je bila glava ali mislim da je to prošlo sve kako je trebalo.
SAŠA: Bol, bila je nepodnošljiva?
EDUARDO: Ne mogu ti reći, sigurno je bila bol, ali više je bila panika i nervoza, pa se ne mogu sjetiti baš bola.
SAŠA: Čitao sam izjave nekih igrača da si prebrz pa da si toliko brzo gurnuo loptu da nitko inače ne bi stigao gurnuti još tu loptu pa je ovaj došao?
EDUARDO: Da to jesam bio, došao sam prije njega na loptu i evo kad sam htio maknut' svoje stopalo on je već stavio đon i tako se desilo. Ali naravno nisam se nadao da će baš otići kako je ispalo. Tako je ispalo da mislim da je to ružno izgledalo. Tako svi kažu. S kim god se čujem kaže nemoj to gledati. Zato i ne gledam i ne želim.
SAŠA: Engleski naslovi su bili nogometni horor. Stravično izgleda, stvarno.
EDUARDO: U tom trenutku kad se desilo, kad sam imao svu težinu noge na zemlji, da sam barem imao u zraku i ne bi bilo ništa. Bio bi običan faul i to je to.
SAŠA: Cijeli svijet su obišle te stravične snimke. Jesi li ti gledao te fotografije?
EDUARDO: Da ti iskreno kažem nisam gledao, ali gledao sam sliku samo kako ležim sa leđima okrenut. Ne razmišljam ni gledati. Općenito ne gledam baš ni nogomet, jedino arsenalove utakmice.
SAŠA: Jesi li vidio što je Kaka' izjavio, i on je tražio sudačku protekciju i zaštitu jel izgleda da su ti vrhunski igrači stalno u opasnosti od takvih pogibeljnih startova?
EDUARDO: To sam čuo od medija i mislim da ima potpuno pravo. Jer da se to desilo nekim drugima, svima i meni bi bilo nekako teško. Mislim da ima potpuno pravo i vidjet ćemo šta će biti u budućnosti.
SAŠA: Misliš li da je nogomet postao sada zaista jedan takva gruba igra i koliko tu veze imaju treneri i menađeri vodstva kluba koji od igrača traže da pod svaku cijenu dobiju utakmicu, pa se događaju ovakve nesreće?
EDUARDO: Dobro, mislim da svatko želi pobjedit. Kad dođe na teren svatko daje sto posto, koliko može, i to se desi.
SAŠA: Što slijedi, kad krećeš na rehabilitaciju, hoćeš dugo nositi gips?
EDUARDO: Gips ću imati još najvjerojatnije 4 tjedana i onda ćemo vidjet gdje će klub organizirati rehabilitaciju. To će najvjerojatnije početi za mjesec i deset dana.
SAŠA: Da li se zna gdje, mi smo dobili informaciju da je to Brazil?
EDUARDO: Da, mislim da je to u Brazilu u Rio de Janeirou. Tamo su mi preporučili kod doktora reprezentacije brazila koji ima tamo svoj centar za rehabilitaciju gdje idu Ronaldo, Ronaldinho, Roberto Carlos, Baptista, svako malo dođe tamo netko tko je lakše ozljeđen na tjedan, dva da se oporavi i vraća se u europu.
SAŠA: Pa dobro barem ćeš biti blizu kući.
EDUARDO: Bit ću blizu kući. Veselim se što ću biti u svojoj obitelji s roditeljima.
SAŠA: Vidim da si dobrog raspoloženja i da si to sve prihvatio i shvatio ozbiljno, kako si to uspio?

EDUARDO: Pa jesam, mislim da sam već prije rekao, desi se, ali evo baš se dogodilo sa mnom. Bio sam još jedan žrtva i naravno da sada je najvažnije biti uz obitelj, prijatelje, uz one koji ti daju podršku i zbog toga se osjećam puno bolje.
SAŠA: Pa to sam baš htio reći, sigurno su ti pomogle sve ove brojne poruke i podrške navijača tvojih i suigrača, klupskih i reprezentativnih, i trenera i cijele Hrvatske.
EDUARDO: Je, je, puno su mi dali podrške, puno ljudi. Baš ovaj trenutak želim da im zahvalim na toj podršci i sigurno će biti bolje za mene da se vratim. Naravno da se neću požurivati ali sigurno ću se vratit ali ne mogu ti reći da ću se vratiti jači ili slabiji. Samo se želim vratiti i da igram isto kao i do sada.
SAŠA: Kako je tvoja obitelj proživjela sve ovo i prošla sve ove trenutke koji su sada iza vas?
EDUARDO: A dobro. Supruga je bila, ono, gore nego meni, ja sam ju morao smirivati i ne samo suprugu svu obitelj. Nije da sam htio smirivati nego malo da će biti u redu da treba to zaboraviti i razmišljati sada da smo svi zajedno da budemo jači
SAŠA: Prekjučer je izašao jedan intervju s tobom u engleskim novinama news of the world, o čemu se tu radilo, je li to sve izmišljeno?
EDUARDO: Garantiram da je to potpuno smišljeno i nisam imao dosad osim ovaj trenutak za htv, to mi je prvi intervju od kad se to desilo. Oni su to izmislili i naravno da sam tražio da se to demantira i oni su demantirali i sad je ok.
SAŠA: Bio je golem medijski pritisak oko ovog događaja. U Hrvatskoj si bio prva vijest tri dana, što ti misliš kako su mediji popratili to, je li bilo možda previše maltretiranja?
EDUARDO: Je, sigurno je previše. Pogotovo u tom trenutku, meni je bilo jako teško i treba mi mira, da se to smiri. A nakon toga ok, može. Ali nisam bio protiv toga šta su pisali naravno ali s druge strane meni nisu dali mira što se tiče zvanja.
SAŠA: Da, al ipak si ti bio prva vijest i veliki je interes javnosti za tebe.
EDUARDO: Da, ipak se to nešto loše desilo znaš pa treba malo razumjeti s druge strane.
SAŠA: Apsolutno. Reci mi kako će Hrvatska reprezentacija proći na europskom prvenstvu bez tebe?
EDUARDO: Sigurno su pogođeni svi, dali su mi podršku. Zahvaljujem se dečkima i ovoga, pa mogu oni i ovako i onako su jaki i bez mene. Samo znam da ću im malo faliti zbog postava igre ali ima sjajnih drugih nogometaša napadača koji će to odraditi bez ikakvih problema. Ja se nadam da će dogurati što dalje na europskom prvenstvu.
SAŠA: Izbornik te sigurno zvao, sutra ti dolazi u posjet?
EDUARDO: Dolazi kod mene. Jedva čekam da malo razgovaramo. Volim da mi dođe u goste da mi da podršku, savjet, puno mi znači u ovaj trenutak.
SAŠA: Kako vidiš općenito arsenal, čini se da ih je uzdrmala tvoja ozljeda, sad je manchester došao na samo bod zaostatka?
EDUARDO: Žao mi je što se tiče mene jer sam počeo dobivati veću minutažu kad se to desilo ali takav je život, tako je Bog htio i sad treba razmišljati o budućnosti šta treba dalje i sigurno će to sve biti u redu.
SAŠA: Koje su prognoze zapravo mi smo isto čuli svakakve. Za šest mjeseci?
EDUARDO: Dobro, ja sam isto čuo da može bit pola godine, devet mjeseci, može bit godinu i tri mjeseca, ali to naravno ovisi o meni i u glavi. Može bit za 6 mjeseci sve u redu ali ako u glavi nije onda...ništa new vrijedi ako nisam spreman u glavi.
SAŠA: Tako je. Evo samo za kraj hoćeš možda u međuvremenu dolaziti u Hrvatsku prije početka rehabilitacije?
EDUARDO: Ha, to ću vidjet. Ne zna se još. Prvih par tjedana da vidimo što je s nogom, kako napreduje i kad će meni biti lakše onda ću vidjet.
SAŠA: Eduardo puno ti hvala i želimo ti što brži i uspješniji oporavak.

- 16:58 - Komentari (7) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.