x ivana

srijeda, 06.01.2010.

3

kad god bi bila tužna pisala bi pjesme...tada bi imala najviše inspiracije a znat kako to ide..al sam sad kad sam tužna nema volje za pisanje nemam inspiracije..nemam se kroz čega ispuha...promjenila sam se i to dosta...vidim i sama...ali ta promjena mi ne odgovara..prije sam bila sasvim ok...i svi su bili zadovoljni i sretni sa mnom,,no sada kao da je sve to palo u vodu,,često se svađam sa roditeljima,,i kasnije znam da sam pogriješila i kajem se ali tada već bude prekasno..osjećam kao da svi gube povjerenje u mene..zanimam me vaše mišljenje pa ću vam dati da pročitate jednu pjesmu:

Noćas kad usnem san

Noćas kad se mrak spusti,
Tada će svi sladak san usnuti..
A ja ću noćas da sanjam tvoje usne
I tvoje oči prekrasne..

Tvoj osmijeh u meni pobuđuje strast,
Od njega mi koljena klecaju,mislim da ću past..
Da barem noć traje duže,
Da mi snovi o tebi skroz kruže..

No ubrzo će doći kraj noći
I mojim snovima kraj će doći..
Samo će lijepa uspomena ostati,
Ja svome srcu ne mogu više lagati..

...ovo su pjesmice koje smo si ja i moji prijatelji pisali u spomenar..

I more laže ako kaže
da ga ima više od suza mojih,
jer nitko ne zna,
pa ni samo more
koliko sam željan usana tvojih!!!

Sviđaju mi se tvoje usne
Samo toliko da znaš.
Ali još više bi mi se svidio poljubac,
Koji nikako da mi daš.

Volim te, kako da ti kažem?
Možda ćeš ipak misliti da lažem.
Tvoj pogled peče i boli,
Tvoje usne su moji snovi,
A moje srce samo TEBE voli!!!

Padale su tiho sitne kapi kiše,
Kad su rekli da ne smijem da volim te više.
Ali ja evo opet zovem i molim,
Jer na ovom svijetu samo tebe volim!!!

Kao ovi golubovi što se ljube vječno
I mi ćemo se voljeti i živjeti sretno…

...

Ako ti ikad suza niz lice krene,
I srce ti poput cvijeta uvene,
Kad nemaš to kome reći,
I želiš u grob leći,
Ti okreni broj moj,
I uljepšat ću život tvoj…

Ovu poruku dobiju samo poznanici,
Iskreni prijatelji, voljene osobe,
veseli dečki i zgodne cure…
sada ti razmisli gdje tko spada,
uključi i sebe…
Pošalji ovu poruku takvim osobama,
I meni vrati.
Ako ti se vrate 4 poruke za tjedan dana,
Očekuj veliku sreću u ljubavi…

- 16:20 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>