This is me Liva

ponedjeljak, 28.01.2008.

LJudi!!!!

Jako sam tužan jer u zadnje vrijeme pišem postove posvećene nekim ljudima, a oni ni ne pročitaju. Kaj ste toliko ljuti????madmadmad Na svakom postu svaki dan gledam jel ima novih komentara... nikad nema niš i zbog toga sam tužan...tuzancry Kaj nemrete nać niš zanimljivo??? Ak ne bar onda ostavite komentar tipa blog ti je dosadan... zijev
...ili možda sranje daj piši neš .... pa mi dajte neku ideju!!! Ne nalazim puno inspiracija jer znam da nema svrhe jer niko ne gleda ovaj blog... tuzannocry Ak ovak nastavi vjerojatno ću prestat pisat postove i uređivat blog i sve ostalo jer mi blog gleda sam Alisa. cry Alisa ovim putem hvala ti kaj mi ostavljaš komentare, čitaš postove i sve ostalo!!! Super si frendica thumbupthumbup!!!

wavemahwavemah DO IDUĆEG POSTA!!!!
(ako ga bude)!!!

28.01.2008. u 21:17 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  siječanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Siječanj 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ja

Ovo je moj blog pa morate znati barem malo o meni. Zovem se Ivan i idem 7.b u Pruđe. Best school 4ever. Makar ne volim školu lol. bangbangbang. Volim glazbu naručito M.P Thomsona!!! Idem van u kvart najčešće ili u Mall. Mrzim bahatost i slične glupe osobina pogotovo kod cura rofl. Kad to vidim najrađe bi se bang. To je ukratko o menimahmah!!!



free html visitor counters
hit counter

Linkovi

Alisa
Laly

ANKETA

Moj blog je...
Odlican
Dobar
Srednje
Sranje
Katastrofa
Dosadan
Nemre bit gori
  
pollcode.com free polls