This is me Liva

nedjelja, 27.01.2008.

Vratio sam se!!!!

Kao što ste mogli pročitat u prošlom postu da sam bio u Novom Vinodolskom na obuci prve pomoći. Bilo je super pogotovo zato što nije bilo škole... sad ponovo učenje, neeeeeeeeee bangheadbangmad. Drugu noć bili smo pijani ko letve party. Nismo znali kako se zovemo. Smijali smo se svem živom i mrtvom a ja sam jedva prošo doma da me stara ne skuži. lol . Reko sam da sam umoran od nespavanja lazelazelaze. Zadnji dan sam na pijanstvo sumnjo podmetanjem nečeg u piće!!! Nikad se nezna. Upozno sam i jednu dobru curu koja ne živi tak daleko tak da će mo se viđat bar se nadam.cerekcerek cerek Još vam neću reći o kome se radi znaju samo neki koji su vidli neke stvari... cerekcerekcerek wavewavewave
mahmahmah i ak neko zna ok kojoj se osobi
radi nek šuti!!! thumbup

27.01.2008. u 16:27 • 5 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  siječanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Siječanj 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ja

Ovo je moj blog pa morate znati barem malo o meni. Zovem se Ivan i idem 7.b u Pruđe. Best school 4ever. Makar ne volim školu lol. bangbangbang. Volim glazbu naručito M.P Thomsona!!! Idem van u kvart najčešće ili u Mall. Mrzim bahatost i slične glupe osobina pogotovo kod cura rofl. Kad to vidim najrađe bi se bang. To je ukratko o menimahmah!!!



free html visitor counters
hit counter

Linkovi

Alisa
Laly

ANKETA

Moj blog je...
Odlican
Dobar
Srednje
Sranje
Katastrofa
Dosadan
Nemre bit gori
  
pollcode.com free polls