utorak | 28.03.2006.

Bok ljudovi!Evo došla sam vam se samo malo javiti jer ne znam baš što bi vam pisala zato što se kod
mene u zadnje vrijeme ne događa ništa zanimljivo jer u kazni sam pa ne idem vanka,ni na linđo.U ponedjeljak sam odgovarala
zemljopis i dobila sam 4,4,3.Suuuper.Ovaj tjedan ču pokušati ispraviti još jednu ili dvije jedinica pa da onda smijem izači za vikend.
Danas je dan bio super i loš!Prvo smo došli na prvi sat,a to je matematika i kako su danas oni koji su dobili 1 iz testa trebali
ispraviti mi smo mislili da nemamo prvi sat i onda smo svi koji ne trebaju ispraviti otišli dok još nije došla profesorica.Otišli smo kod
Viki doma i kad smo došli na glupi vjeronauk vidjeli smo da smo svi dobili neopravdani,zato jer ona nije rekla da nemamo prvi sat,i
sad smo dobili neopravdani,a več ih imam puno ali nema veze.I onda me pitala biologiju i dobila sam 1,jao.Na hrvatskom smo pisali
zadačnicu koju ču isto dobiti 1 jer je to najjgori sastav ikad i na hrvatskom je još zapisala cijeli razred.Zatim tehnički na kojem je
pola razred dobilo 1,ja nisam jer sam dobila prošli sat i onda kemiju me pitala i dobila 1.Dvije jedinice u jednom danu.:(Ali ispraviti
ču u četvrtak i petak.Sutra če nas razrednica ubiti zbog matematike i zbog toga što samo zapisani na hrvatskom.I posjetite ovaj
blog :katelapad.blog.hr,to je blog od moje best frendice.Eto to je sve odmene.
Punooo pozdrava šaljem:Ani,Kati,Ivi,Anji,Hani,Mačeki,Leii,Ali,Andi,Viki,Tini,Diani,Dijani,Iris,Dubu,Tomiu,Ninu,Nikoli,Čiču,Maki,Robiu,
Savinu i svima ostalima iz 8d,Jeleni,Belmi,Evi,Mariji,Adriani,Ani,Sanji,Slavici,Soči,Tibiu,Njiriču,Nataliji,Lei,Paoli,Frfi,Barbari,Kati,
Klari,Andrei i svima koje sam nenamjerno zaboravila..KIsss!!!

- 21:14 - Komentari (51) - Isprintaj - # -

<< Arhiva >>