HELLLOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> HELLLOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!,blog.dnevnik.hr/ivaninludisvijet" />

ponedjeljak | 06.02.2006.

HELLLOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!

Helou!Napokon sam došla napisati post.Ne znam zašto ali otkako sam došla iz Zsgreba totalno sam postala lijena tako da mi se uopče neda pisati postove.Meni je vikend prošao fenomenalno.U četvrtak su bili skračeni satovi zbog svetog vlaha pa smo iza škole išli na sajam pa u kafić none,u petak isto tako i na sajmu sam kupila jednu super jeans jaknu.A u subotu sam slavila rođendan i bilo je super.To mi je bio najbolji rođendan do sad.Slavila sam u 3 sata popodne i slavila sam doma.I tako smo plesali,pjevali,zajebavali se.I onda smo u 8 ipo pošli na piće i pošli doma.To je bio stvarno naaajjjjbolji rođendan do sad.I onda sam u nedjelju bila doma i danas sam napokon ispravila zamljopis.Sad još moram ispraviti vjeronauk i matematiku.Imam i par slika od rođendana koje ču staviti u sljedeći post jer mi nešto sad nije u redu sa tim slikama.I još nešto:Hvala na komentarima,ostaviti ču i ja vama čim budem imala vremena.Puno pozdrava šalje vam:Prk@!

- 17:54 - Komentari (39) - Isprintaj - # -

<< Arhiva >>