AL' IPAK POŽELIM...

13.04.2009.

ponekad uspomene vlakom sjećanja
povezu i mene prugom kojom život prođe
časom dođe do zabranjene stanice

al tu ne izlazim ja
tu sniva jedna ljubav čudesna
tad se vratim vama svima ponosan
sa suzama u očima


Obožavam se sjećati prošlih vremena.Većini je to čudno.Čuvam svakakve sitnice koje me podsjećaju na ona prošla vremena.Također i previše razmišljam...Lupam se po glavi jer mislim da sam neke stvari u prošlosti trebala drugačije napraviti.Analiziram zašto mi taj i taj rekao baš to i to.Obožavam kad sam u pravu i teško prihvaćam kad nisam.Poživčanim kada mi stvari ne idu po planu.Živim za dobru glazbu,sunčan dan i prijatelje.Jedem previše i ne shvaćam to dok ne vidim kilažu na vagi.Slikam skoro svaki zalazak sunca,i skoro svaki oblak.Ujutro sam ljuta i namrgođena.Pričam preglasno.Prihvaćam sve ljude,samo ako su iskreni prema meni.Ponekad sam brzopleta i brbljava.Lako me povrijediti,ali to ne pokazujem.Krtična sam prema sebi.Nemam samopouzdanja ali to pokušavam prekriti.Riješavam tuđe probleme i brinem se za njih kao da su moji.Prijateljima dajem srce na dlanu,ali to očekujem i zauzvrat.Mrzim priče u šiframa i šaptanje u društvu.Lako se sprijateljim ali teško otvaram.Prekasno odlazim spavati,volim sve držati pod kontrolom i uvijek se bojim da ću nešto propustiti.Volim sanjariti i još uvijek imam osjećaj da me nitko ne razumije.Volim prirodu i uživam u boli nakon što sam cijeli dan provela vozajući se mna biciklu ili sam šetala cijeli dan gradom.Imala sam talent za pisanje koji uzaludno pokušavam ponovo otkriti već dvije godine.Mrzim ograničene i dvolične ljude.Reci mi istinu i ja ću je prihvatiti.Mnogi misle da me poznaju,ali istina je,ako me nikad niste vidjeli sa suzama u očima,ne poznate me.

Ovo sam ja,možeš me voljeti ili mrziti ali ne možeš me promijeniti.

Ne želim puno,samo drugačije gledam svijet,
ako ti za mene daš jedan prst
ja za tebe dajem svih pet...




Sve si to već vidio
al ne možeš protiv većine
zbog lijenosti si zaglibio,postao dio kolotečine
j***a sad sine,
rodni kraj je samo jedan
kamo god drugdje da stigneš,
osjećaš se manje vrijedan
.


ako niste skužili,u ovom postu su svi lyricsi požeških glazbenika:)

Komentiraj { 5 } Print - On/Off - #

<< Arhiva >>