Looking to the future,what do you see?I really need to know now... Is there a place for me?

15.07.2008.

Sudbina nam daje roditelje, prijatelje biramo sami!

Odlučih ovaj post posvetiti prijateljstvu...Imati pravog prijatelja je najveće blago na svijetu...Razmišljam o svim onim ljudeima s kojima sam provela najranije dane djetinjstva a sada se jedva i pozdravimo...Ne znam zapravo zašto se više ne slažemo...Oni su se promijenili,ja sam se promijenila,a to je značilo automatsko zahlađenje našeg odnosa...Ali pravo prijateljstvo se temelji na prihvaćanju razlika i sličnosti,o prihvaćanju mene kao osobe,upravo onakve kakva jesam...I takvo prijateljstvo se ne bi trebalo mijenjati samo zato što si postao drugačija osoba...Svi se ljudi mijenjaju,htjeli to ili ne...Mijenja nas naša okolina.ljudi s kojima se družimo,stvari koje gledamo itd...

Nije najvrIjednije ono što imamo, već ono što jesmo...

Neki ljudi zaista ne shvaćaju bit prijateljstva...Zapravo nisam ni ja sigurna da uistinu shvaćam...Ali evo ono što sam dosad shvatila...Ako želiš biti dobar prijatelj,moraš osobu prihvatiti onakvu kakva jest,sa svim manama,slabostima...Možda upravo mane stvaraju naše vrline,jer ako izbrišemo svoje mane,možda smo izbrisali i vrline i postali potpuno drugačija osoba...Ne razumijem uvijek svoje prijatelje...Ali se trudim uvijek biti uz njih,plakati s njima,smijati se i vrištati...Ponekad su riječi suvišne i sama naša prisutnost može više pomoći nego milijun riječi...Svima treba netko tko će nas nasmijati kad nam se čini da se više nikad nećemo smijati,netko da nam pokaže radosti svijeta kada smo na njih zaboravili,netko tko nas probudi iz tuge i natjera nas da shvatimo da ni u čemu nismo sami...



Ne hodaj iza mene, možda te neću voditi. Ne hodaj ispred mene, možda te neću slijediti. Jednostavno hodaj kraj mene i budi mi prijatelj!! (A. Camus)

Ne razumijem uvijek svoje prijatelje ali se trudim shvatiti...Znam da nisu savršeni ali ih prihvaćam upravo takve kakvi jesu...I možda me ponekad naživciraju ali ja ih neopisivo volim jer me prihvaćaju sa svim mojim manama,vrlinama.snovima,ludim idejama,glupostima i pametnim mislima...


NADAM SE DA OVO IMA SMISLA! =)

Komentiraj { 32 } Print - On/Off - #

<< Arhiva >>