SAMO JE JEDNO U MOM ŽIVOTU VRIJEDNO - DA PUSTIM SUZU S OKA JER TEBE VOLIM JA!!1

21.06.2008.

hrvatska kao što svi vjerojatno znate,hrvatska je izgubila od turaka...a oni koji su i gledali utakmicu(kao ja) znaju da su za sve to krivi sudci...turci su zabili gol izvan vremena i oni su ga priznali...burninmadheadbangmadpuknucu užas..svi su po gradu hodali ko mrtvi,bez riječi,u tišini,bilo je tako deprimirajuće..a kako i ne bi bilo kada su nam se sve nade srušile u par minuta...svi naši snovi...ali ja sam i dalje ponosna na nogometaše,na sve njihove pobjede...pa zbog njih engleska nije ni došla na euro(a koliko se ja sjećam engleska je prije bila jaka momčad...)



škola je konačno završila..jej...a koliko god sam jedva čekala da završi i brojala dane,opet mi je nekako žao što je gotovo...ovaj zadnji tjedan je bilo zakon,imali smo maksimalno po dva sata dnevno...žao mi je što ih neću sve viđati svaki dan i smijati se s njima...cryno







a opet...ljeto je...što znači.odlazak na spavanje u sitne sate,buđenje u dva popodne,izlasci,more,sloboda,bezbrižnost...ne mogu vam opisati koliko ja obožavam ljeto..to je jednostavno moje doba godine...



pozzz najviše mom razredu koji obožavam..heh...

1.B RULES!!!


Komentiraj { 25 } Print - On/Off - #

<< Arhiva >>