< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


CoMmEnTaRiChI JeP/NoPe

Opis bloga

LINKICI....Marinica =)

kornelijica =)

mirnica =)

martincica

iva.....=)

dalmatinac =)

patricia i katarina =)

kec =)

gaby =)
















ne znam ni sama zast otvaram ovaj blog...al ajd eto.....
uglavnom...Zovem se Ivana,zivim u jednom malom mjestascu ...Imam 16,5 godina,idem u 2.raz.ekonomske skole...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MOJE BEST FRENDICE....

DANIJELA....-naj frendica,skupa smo odkad se znamo,moja krizmena kuma,uglavnom sto reci jedna zakon cura,luda kao i ja :=)SVE NAAAJJJJJ........
NIVES.....-naj frendica,sjedimo skupa od 1 raz..luda,otkacena,zakon,
zaljubljena,simpa,
super,smjesna,
ma SVE NAJ.......
ima jednu coll frendicu-Pranjićku jednu :=)))
VIŠNJA....-best frendica iz osnovne,ma super zenskica,sve naj i o njoj,al bas sve,sve,sve,sve....prva iz nase cetvorke....
SLAĐANA.....-isto best iz osnovne....jedna od nas 4 iz osnovne,ma najbolje drustvo ikad....i ona je bila u njemu,sve naj..sve sve sve sve...
ANITA.....isto best iz osnovne...evo ona je zadnja iz nase cetvorke,sve naj o njoj....sve sve sve sve...
MARINA I MICO....-super cure iz srednje skole....lude se i zabavne,ma zakon sve naj..sve 5..
GOGA....super cura,sve super o njoj,luda,sam problem je sto je u novkoju skoli al nema veze super smo iovak ionak..
MIRNA I MARTINA.....super curke,malo su jos mlade,ali sve naj!!!!!!!

fora je....

Nikad nisam ni voljela tebe, Voljela sam osobu koju si glumio,
Prevario si i samog sebe, A nas si jednostavno ubio.
Nakon svega si mi stranac, Nisi ni sjena onog starog lika,
Bio si samo dobar glumac, Ili ja dobra publika.
Anđelima su pale maske sa lica, Razbile sve iluzije i lažni sjaj
Sad vidim da si ubojica, Ubio si u meni svaki osjećaj.
Više me ništa ne vrijeđa, Ništa me ne može zaboljeti,
Previše se noževa zabilo u moja leđa, Mislim da vise ne znam voljeti!
Nešto je trulo unutar mene- Mislim da je to srce moje, I duša koja polako
vene? Sve sto je nekad bilo tvoje.
Ne znam kako da se borim, što se u ovakvim situacijama radi,
Kad nekoga iz sve snage volim, A istovremeno mi se toliko gadi.
Bojao si se, pa si me "štitio" od istine, I uvijek postupao sa mnom u
rukavicama, ne želim imati posla s kukavicama...
I na svemu ti zahvaljujem, Hvala što zbog tebe mrzim cijeli svijet,
Od pogleda, poljupca, dodira strahujem, I svi dobiju samo moj bijes.
Bijes koji je tebi namijenjen, Zbog svega što si mi pružio:
Al slabić poput tebe nije na to pripremljen, Pa drugi trpe ono što si ti
zaslužio.
Ne želim na tebe misliti po cijele dane, Al samo si ti u meni i nemam druge
zanimacije,
Još uvijek nisam nasla lijeka za sve te rane, Al bar sam u pjesmu istresla
neke svoje frustracije.
Tvoja predstava je u završnici, Evo i ja pjesmu privodim kraju.
Možda smo samo propali umjetnici, Koji malo jedno o drugom znaju.
Umjesto da ti kažem Zbogom, Nešto ću te zamoliti:
Više nikom nemoj reći Volim te, Ti ne znaš što znači voljeti!

Ivana....

PAR NARODNJAKA....;=)

Samir Kinez
Avantura

Nikad ti nisam rekao, volim te
nikad ti nisam lagao
o meni znala si sve
nikad se necu rastati od nje

Ref. 2x
A znala si prije svega
da uzalud gubis dane
ti si samo avantura
ne stvaraj sebi rane

Uvjek si bila rame za plakanje
bila si, bila i ostala
a sada kazem mi
da nisi znala, nisi znala

Ref. 2x

Podigni glavu
jos uvjek mlada si
nekog ces drugog zavoljeti
o nama znala si sve
srce je moje ostalo kod nje

Ref. 2x......


Saban Saulic
Mala

Nju zbog tebe uspeo sam da zaboravim
i sve najgore iza sebe ostavim
bol ko rukom odnela si sve za jedan cas
za ranjeno srce tvoja je ljubav bila spas

Vreme za ljubav sad ili nikad
kraj tebe ponovo sam mlad

Ref.
Mala, andjela dusu sto imas a telo za greh
mala, pretvaras sve suze u smeh
mala, bez tebe umro bih sam
ni duzan ni kriv mala, hvala ti hvala sto sam ziv

Lud, posle svega vidim da sam bio lud
al' kad pogresno zavolis sve je uzalud
ti vracas mi svetlo gde je bio samo mrak
za ranjeno srce tvoja je ljubav sunca zrak

Vreme za ljubav sad ili nikad
kraj tebe ponovo sam mlad....




Rade Lackovic
Nikada

Ne igraj se s tugom mojom
nikada, nikada
ne zovi je srecom svoju
nikada, nikada

Da te volim svi su znali
necu niko da me zali
nikada, nikada

Heeeeej vestice i zavodnice
heeeeej duso moja i srce

Ne diraj u ranu ovu
nikada, nikada
ne pravi mi ranu novu
nikada, nikada

Kad ti do nas stalo nije
ne pitaj me kako mi je
nikada, nikada...



Nina Badric
Da se opet tebi vratim
Gdje god da spustim kofere
tebi pozelim "dobar dan"
i ne procitam "Mali princ"
da dodje mi na oci san

Negdje uz put ja sam te izgubila
ni jedan nema to sto sam u tebi ljubila

Ref.
Da Bog da stane cijeli svijet
stane bar na tren
da se opet tebi vratim
da me zagrlis kao dijete
pa nek' glavom platim

Ljubi me na blef
vjeruj mi na rijec
moj je zivot lazni sjaj
previse za kraj
a premalo za oprostaj

Gdje god da spustim kofere
znam da si prokleto sam
meni su tijesni zidovi
uvijek se isto osjecam

Negdje uz put ja sam te izgubila
ni jedan nema to sto sam u tebi ljubila






utorak, 29.01.2008.

ajd nest da našvrljam..

evo nesto bezveze...na informatici sam i dosadno mi je...pa nema nista novo kod mene,umirem u skoli i mrzim skolu...grr...sve bih dala da je nema..ma eto...ajd sada ce zvonit pa idem..pufeko svima..



| CoMmEnTaRiChI (17) | PrInTaNjE | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.