ivan i ana

srijeda, 13.04.2005.

Vozacke dozvole

Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Taj dan je bil fest!Ivan nije mogao spavati jer je znal da bu drugi dan ponoreval po cesti uz bitove Nelija,spustenih prozora pokusavajuci zahaciti neke picke.On i Ana su se dogovorili da ce zajedno otici po vozacke posto je ona polozila(SVE IZ PRVE....KAO I VRBA)par dana prije Ivanovog rodjendana.Bilo je to dana 17.10.2003.Taj dan nam je koliko ispunio,toliko i promijenio zivot.Bili smo punoljetni i mogli smo voziti.

........jedva cekamo 2050. dok se Ana i ja opet sretnemo na policiji(ako)da si produzimo vozacke.Kako smo mi kul!OPA!!!
Ana je dobila samo obicnu vozacku rozne boje ,ali vrba,on je dobio dvije....dragi citatelji,dvije-roznu i zutu(to su veze).Rozna je za normalnu voznju,a zuta (koja bi nam svima dobro dosla)za voznju pod utjecajem alkohola. Zato,ako trbate prevoz napite me i za 100kn sam vas. A mozda vam je bolje s taxijom.....jebiga odlucite sami kaj vam se vise isplati,ali samo bum ja imal cast videti mrcelu kak baku.hahahahahha.........!

- 19:25 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv