Be quiet and drive

subota, 09.02.2008.

Duško - the way of life...

Viooooouuuuuuuu!!!! TRAS!!!!

Duško: Alo imal koga? Koj je ovo kurac?

Jim dunlop : Eiii!!!

Duško : Daj odjebi budalo, odi trzat žice…. Imal' koga?? Ko nije debil? Zašto ovdje nema svjetla?

Tšššššššppčšćčžš!!!

Duško : AAAAAAAAAAA!!!!!

Štulić : Ei! Ei! Smiri, to je samo šibica… Hmm.. Di smo mi?

Isus : U mom podrumu budale jedne…. Jučer ste se napili ko svinje i šlatali Magdu… i naravno, moj stari vas mora kaznit…
Pa ajde čistite sad pizde jedne….

Duško : Ej ej ej… Ko si ti da mi to govoris? Bog?

Isus : Pa ovaj…. Hm… Nisam li?

Duško : Ma daj, goni se…. Odi ća..

Isus : A di hebote? U kazni sam.. Neki dan sam staru poslao u kurac i sad moram drkat tu u podrumu jos tjedan dana…

Duško : Ma daj, ti si mekušac… Šta mi radimo ovdje uopce? Idemo ča Đoni….

Štulić: Aje aje… jebo isusa… E dule? Čemo na pivu il neš'o?

Duško : Fkors.. Samo da kupim cigare…

Britney Spears: Dobar dan.. Što biste kupili?

Duško: Ahahahahahahaha! Vidi to je ova debela kučka!!!! Ahahaha…… Aje daj jedan york…

09.02.2008. u 01:22 • 3 KomentaraPrint#

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

I gave everything