Be quiet and drive

ponedjeljak, 08.05.2006.

...unique...

... odlučiše ja da napišem sada post... tek tako, u prolazu.... neznam...
... da... sad bi ja kao trebo tu pricat neke gluposti, sta se desava i tako...
... ali necu.....
... neda mi se...
... ovo će biti post tek toliko da bude nešto, da ne bude nitko i ništa....
... i taj će post biti zadovoljan s onime sto je... biti će zadovoljan jer je...
... jer je drukciji od svih drugih postova....
... poseban je, iako je malo u kurcu no to nije bitno...
... bitno je da se nalazi u prostoru....
... bitno da postoji....
... i da je sretan....
... jer je tu...

ajme majko poceo sam previse srat.... nemojte se sad zapitat koj ti je kurac.... ipak sam moro nesto napisat....
Aj poZdraV svim ljudima koji misle da su zaslužili pozz od mene mouthwash

08.05.2006. u 22:40 • 22 KomentaraPrint#

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

I gave everything