Ivancica & Ivana

nedjelja, 24.09.2006.

Neki čudni ljudi

Ej............. kak ste kaj? Ja sam ovih dana mislila da baš sad uživam nut u životu al dogodilo se baš obratno. Si možete zamislit da vam jedna osoba uništi sve planove tj. uništi vam cijeli život?????????burninmad

Najprije se svi sprdaju s te osobe a ja si baš razmišljam da nije takva kakvom je svi smatraju al ono dogodi se čudo. Ta osoba je 100 puta gora od tih priča.

Napriča po selu i busu nevjerojatne priče a onda to sazna moja mama i ja sam gotova. Kaj je najvažnije to uopće nije istina nego samo laži, laži, laži,..............lud
I još kaj je najbolje od svega ta osoba živi u mojoj uluci, moja druga suseda. Najprije me ogovara cijeli tjedan a onda me u nedjelju pita zakaj se ja srdim na nju?

Nebrete beliviti kak licemjernih ljudi ima. Da sam joj bar nekaj skrivila niš mi ne bi bilo, al ovak iz čistog mira iti tak nekaj zmišljat o meni i mojim frendicama, to je zbilja bolesno.lud

Dođe mi da puknem od bijesa!puknucu

Al život ide dalje, pozzzz..... mojoj Petri, Sabini i Ines.......
Čujemo se i uživajte!

Pusa!!!!cerek kiss

- 18:21 - Komentari (2) - Isprintaj - #