Ivancica & Ivana

četvrtak, 07.09.2006.

Ej ljudi,…………… veliki pozzzz…. svima! mahEvo kao što sam i obećala danas ću napisati što se desilo u Ludbregu s jednim dečkom. Bilo je to jednog četvrtka. Krenuli smo mi(ja, moj razred, …..) u Ludbreg i tam vam je bil taj dečko. I stalno vam on hoda za mnom. Meni već dosadilo pa ga pitam kaj me prati al on se pravi da ne čuje i sam tak opet nastavlja. Kaj bi si vi mislili o tome?
DEČKO, AJDE OLADI!!!!!!!!
I tak me on cijeli dan DOSLOVNO ŠPIJUNIRA!!!
I dojdem ja doma a on mi pošalje poruku“Hoćeš bit sa mnom“?????
Ja sam ostala paf i pitam je tebi dobro? Naravno da nisam pristala i rekla sam mu da imam dečka na kaj se on samo nasmije i veli još bu mo mi sve vidli! Hallo dečko, daj se malo smiri!!!!!!!
I kak nam je u ponedjeljak počela naša draga škola a taj dečko ide u 8. razred kak i ja, sam kaj sam ja b razred a on je a! I tak da me on sad doslovno proganja po školi i opće ne znam kaj da radim. Pomagajte ljudi!!!!!
Naravno, moram pozzz……… moju Petru koju već nisam vidla sto godina. Ej ženo moramo se pod hitno videti! Pozzz….. njenom Matiji i onom sjatkom s ogrlicom, naravno velika pusacerek kissi pozzz……. MILJACU i cijeloj ekipi! Dečki uživajte dok možete! I na kraju pozzz…….. Maji, Martini, Valentini, Sabini i svim ljudima dobre volje!!!!!!!!!!! mah
I na kraju pjesma za dečke, Petra za MILJACA I MATIJU!!!!!!!!!!!cerekwave

Miljac naočali ti super stoje!!!cool

Trebaš mi

Izvođač: Darko Filipović

Pogledaj kako drhtim kada gledam te i
kao da si posljednja na svetu ne dam te
pogledaj moje oči sve ti govore kada te nema pomislim na najgore i tijelo grči se i ruke znoje se,a ustvari znam da voliš meeeeeeee

Refren:Trebaš mi,trebaš mi ni sunce zemlji kao ti meni,meni o hajde dođi pa me uvjeri,uvjeri da sumnje ne bude u meni trebaš mi trebaš miiiiiiiii

Zamisli kako mi je kad se probudim kako mi srce lupa kad na tebe pomislim i
sumnja javi se i srce ne da se,a u stvari znam da voliš meeeeeee

Refren:Trebaš mi,trebaš mi ni sunce zemlji kao ti meni ti meni da sumnje ne bude u meni2x(trebaš mi,trebaš mi)

- 19:07 - Komentari (2) - Isprintaj - #