Ivancica & Ivana

petak, 01.09.2006.

Moj prvi post

Ej ljudi…………… veliki pozdrav svima. Ovo je moj prvi post na mom novom blogu.
Kao što ste i možda vidjeli u opisu bloga, bit će nešto o glazbi, prijateljstvu a najviše vjerojatno o ljubavi! wave

I tak vam bum ja sad krenula u 8. razred osnovne škole. Jedva čekam „glavni“ na školi bit ćemo upravo mi. Al na kraju osmog razreda slijedi raspad nekih površnih prijateljstva, svako će u drugu srednju školu i više se nikad nećemo zbližiti kao u osmome razredu.
Al ima još nešto, na kraju osmog razreda je i Krizma ili po našem selskom Firma, za koju je već počelo pripremanje. Baš u četvrtak bila sam sa svojim razredom u Ludbregu, ……
Putem je naravno bilo zezanja pa i nekih neugodnosti. Dobro smo se zabavili i našalili iako smo putem do Ludbrega morali moliti i pjevati s župnikom al niš zato.
Tamo smo bili na misi, pa smo imali sat i pol vremena da hodamo po gradu bez nadzora. Ja i moje frendice sjele smo u prvi kafić i naručile sladoled. Naravno, isto kao ni na kavi, razgovarale smo o dečkima koji su tuda prolazili ali i o našim dečkima. Moram spomenuti Maju i Patrika, ljudi sam se držite i nemojte se opet posvađati!
Tak da nam je vrijeme brzo prošlo. Popodne vam je još došla do mene moja Petra koju puno, puno pozdravljam. Još moram spomenuti Sabinu koja me također posjetila ali u srijedu, napričale smo se i sve smo uspjele komentirati. Sabina, čuvaj dečka!
Na kraju moram pozdraviti i moju susedu Ines koju već nisam vidla sto godina,
vidimo se na kavi. wave

Veliki pozzzzz………… svima, a drugi put bum vam ispričala kaj se još desilo v Ludbregu u vezi s jednim dečkom.

Pusa i bokić! ewavemah

- 20:33 - Komentari (0) - Isprintaj - #