~LiNkoVi KO3 JA POsJ3cHU3M~

thumbupkiss*...T3a BuRazOwa MaLLa...*
thumbupkiss
..JuLy Jug 2...
thumbupkiss*...MariJaNa Sb...*
thumbupkiss*...Mawa MaRtINa...*
thumbupkiss*...Mat3a-Maj3cKa...*
thumbupkiss*...ZaBuBlj3ni Mawi-M3do & B3ba...*
thumbupkisskiss*...D3iCa & Tinch3...*
kissthumbup*...AndreA..COOl CuRa...*
thumbup*...ZakOon DiZajN...*
kissyesthumbup*...NeNa & ShiCo...*
thumbupkiss*..H@b@-LuCiJa VŽ...*
thumbup*...KuliCh RtF...*
thumbup*...ViCtORiJA SchOoL...*
thumbupwavekiss:*...MiRNa ScHoOl..*
sretanyes:kiss*...škoda90...*
kissthumbup*...BeAtlEs GiRl...*
kissthumbup*...PePla LooDa...*
kissthumbup*...SaRaH Jug 2...*
kissthumbup*...DorIs Jug 2...*
*...ChAt...*
*...ViP...*

~CoOl P!ctUr3s aNd P!3Sm3~

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
***
Kazu da me lazes, neznam dal da vjerujem,
govoris mi "volim te" dal znace tebi ista rijeci te?
Ja te volim znas i sam, za tebe cu i zivot da dam,
da volim drugoga ja necu, jer zelim samo sa tobom srecu.
Al sve to proslost je, te su rijeci nekad bile,
sad ti si otisao, suza na licu sama ide.
Gledajuci u tebe, sa koferom u ruci,
znajuci da mi nikad vise, na vratima neces doci.
Suza na licu sama lije, gledajuci te kako odlazis,
i znajuci u glavi, da se nikad vise neces vratiti.
Placuci sam sjela, gledala u slike prosle,
i misleci tada, da nas niko rastaviti nece.
Ali eti dosao je kraj, ti sa drugom provodis dan,
dok ja tugujem sama veceras, i misleci da ces se vratiti nekad......
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
***
Kad sam te ja voljela,
svi su te mrzili
a sada kada te ja mrzim
tebe svi vole
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
***
Djevojko iz moih nochinih mora,
nediraj mog najdrazheg stvora,
ne diraj ono shto nie tvoe i gubi
se od onoga shto e moe..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
***
Ochi su ti izdajice...
Svaku vijest mi prije tebe jave,
ono shto mi tvoe usne shute,
govore mi ochi kad se mute..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
***
Oprosti shto plachem
i shto nemam mira kad gitara svira,
oprosti shto lutam ulicama grada
sa zheljom da te sretnem iznenada..
oprosti shto tvoe ime po knjigama pishem,
al sjechanje na tebe ne mogu da izbrishem..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
***
Kad Prodjesh pokraj moga groba
gdje raste trnje i trava
sa suzama u oku rechi chesh
tu moja najdrazha spava...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
***
Teshko mi je kada te vidim,
usrcu mi se stvaraju boli,
boli me okrutna spoznaja ta
da ti srce druga voli
sada njoj govorish njezhne rijechi
a ja mogu sanjati o srechi...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
***
Kada me pitaju dali sam te voljela:
...JESAM...
Ti sada volish nju
a ja nemam kud
Voljela sam te to si znao,
ali si ipak svoju ljubav drugoj dao..
za mene nije bilo sreche
osim da sama po mrachnim ulicama shechem
Utjehu mi da suza u oku
Koja mi niz Lice lagano teche
Samo da znash da te josh uvijek
sanjam svako prokleto veche..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
***
Ne pijem da se napijem
ne pijem shto me boli
ja pijem da zaboravim
a plachem jer te volim...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
***
Moj bol raznosi vjetar
moju bol kriju kishe
moje srce pijano plache
za nekim koga nema vishe..
***
Sve se mijenja,nestaje,sve propada,
sve se brishe,
samo ljubav ostaje i nishta vishe,
ja te zhelim pored sebe,
ljubav svou da ti dam,
jer ja volim samo tebe
iako si tudji znam...
***
Tiho,polako u grob se spremam,
zashto zhivim,kad sreche nemam?
umrijet chu jedne jesenje nochi,
kad cijela priroda sni.
Nitko neche za mnom plakati ,
nadam se da chesh barem Ti..!
***
Nema one nochi,
Nestala je cesta,
ostala su prazna nasha mjesta,
Ostalo je zvono da zvoni sve jache
a srce za tobom da plache...
***
Rekao si da sam djete,
to su rijechi koe bole,
al shteta shto nisi znao
da djeca naljepshe da vole..
***
Zavolj3la te tako lako
ja
od prvog trena,
tvoj me lik,
anđele,
prati kao sjena,
prirastao si mi srcu
i u njemu nasao dom
Volim te voli dusom svom!!

Dizajn by: PahuljicA |

  veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


oN/oFF

°~°~°=OoO M3Ni=°~°~°

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
~JaAaAaa~
NazValI M3 Oni LjUdi ZVanI staRcI:
...IvaNa...zujo
Al M3 zOu I...
IvancH3,Mala,Bl3sa...rofl
ZhIViM...
NarAvnO da ZHiVIm...U OSij3ku
DosHLa Na oVaJ PlaN3t Pri3,,,
...CHaK 15 godiNa...WaUuusmijeh
UpIsaLa s3 Ja u:
...UgOstIT3ljSkU ShkOLu...sretan
Od GlaZb3 OboZHavAm SlusHAt:
...thumbup
..Slusham Sw3 ShtO s3
MoZh3 SlushaT...naughty

VoLiiM PuNo...yes
MamU,TaTu,S3Ku,N3cHakAkiss,
Sv3 ShTO e CrNo!!cerek,

A N3vOliMcry...
V33lik33 skupine ljUDi...no,
UmiShlj3N3 P3oplE,KurV3(i sve vezano uz njih..)
KadA LazHU,Kad sU DvOlIchNi,
KaD NIsU Od PoVj3r3njAnamcor
Kad S3 N3kO Mj3sha U mAy LiF3...
n3WolIm Kad KazhU da SaM puNk3riCa
GrRRr

OsoB3 B3Z JedNOstaVNo N3 MOgu:
Dino,
T3na,TaNJa,W3Ca,...

MoI Fr3nDoVIyes:
DiNo,BraNImIr-BrX,JosiP,
Ant3,HrCa,IvaN,
D3MBa,ToMo,FiCho,FraN,AntonIO,
Zh3lJko,MarIn,MarKo H...

Moe Fr3nDiCekiss
T3Na,TaNJa,W3cA,
AniTa,AnA,IvaNa,
AdriaNa,EllA,,D3A,
ViCtoRia,MarINa,
N3Na,BarbY,iVaNa,SuzY,SaRa...

LjuBaV:cerek
...Ma,KaO da 3 BiTnOo...
Di Ch3T3 M3 NacH:
Na MSn-u narAvno:
ivanche_os@hotmail.com
Na Chatu:
ivanche_os_
Na MAilu:
ivanche_os_@net.hr
i naRavNo U gRadu:Pyes

I shTA Da jOsH NapisH3m....zujo



~OoO mOiM PriJat3lJiMa...~
°=T3Na=°
T3nCh3 Mo3...ZaljUBlj3na MAlacerek
do UshiJu...hh..ZaJ3BaNa ToTalKa...
...VolI S3 Za3baVaT...
LUdAa 100 NA saT...

kiss
°=TaNja=°
OoO TaNJa...
Za3BaNa ...
ZaljuBljeNa PunOoOOOoocerekcerek
...plAwuSHa MoOa...
KiKica...hh...yes...

°=W3Ca=°
S3KicH moJ...
J3b3No lUDa cuRa...
StalNo s3 Za3bAva..
N3mOsh KoD Nj3 A dA s3 N3smI3sH...
j3l Tak BranK3c..hh
ZaljUblj3Na mAllacerekkiss

°=AniTa=°
oOo PatiKiCa mOa LiEpa...
bLEkiCa Moa...
MaLLa ZaljUBlJeNa 100%....
NoNo..NeKa KemiA iZmedjU nje&...cerek..
ZakOon GiRl...

°=DiNO=°
oOo SrecHa MOa...
Majeeni mOoj..
ZaeBanT MajI...kiss
cuTe BoY,,,
DopiSivAcH moJ...
Uf,Uf...kisskiss

°=BranImiR-BrX=°
BjacO mOj...
ShKakljiKatOr JeDan..GrR...
hh..yes
LuD LiK...HeHe...
CuRe...SlobOdaN Vam Je On..thumbup

°=JoSiP=°
BjacO mOJ...
ZaebaNt TesHKi...hh
SuPEr Lik...kisssretan

°=IvaN=°
MetAlaC MoI...
LiK je PreDoBar...
MisLim PO oSobiNaMa..
Al zaeBant TeshKI...

°=MarKoO H.=°
Oo...
BeZ koMentaRA...
JepI decKo...
TiNin BoY...
hh.

subota, 23.02.2008.

*...m3Ni Tr3Ba juBaV,ti Mi jUBaV bUDi...*

oJ...Eo M3n3 op3...Pa Vam PIshEm...KMee...nIkO mi NekomentirA...cry..smjuc...SuboTa J3...JOoJ taJ prokLetI dAn...headbangmoRalA SaM se diCh u 5SatI!!!ZboG FuCkiNg PrakSe!!!!grrrburninmadi oNda Si JosH razRezHem PRst...o JebeM tI!!!..Grr popizdit...joOj svI idU vaN a Ja ne...uMoraNa saM,a NIe mi Do drustVa...no...Radi3 Bi BIla SaMa....I s DinOm Da GA mOgu Za3baVat..thumbupkiss..ma srecha moa...zaebant..hh...JoOj lJUdi moi...NecHEm Vam DanAs stavLJat slike i PjesMe..uMOrNa sAm preVIsHe..IDem poD tUSh i Pavatzijev...JoOj...nezNam shTA da VAm pIShem jOSh....Budem kasnie josH dopuniLa...PusAaa TenICi,DiNi,Tanjici(kiki),WeCi,Adrijani...puSaaaaakisskiss
By:~IvanChe~
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.