...zadnje sto zelim prije kraja je tvoje usne spojene sa mojim usnama,poljubac...
zeljela bih ti sve reci,ali neznam kako...ovako nasamo rijeci mi dolaze same od sebe...
ali kada stanem pred tebe,kao da sam nijema...toliko toga za reci,a ja ne mogu...
toliko toga se dogodilo i promijenilo...u jednom trenutku bili smo blize nego ikada...
mogla sam osjetiti tvoj dah na svom vratu...ali trenutak je trenutak,trenutak
kratko traje...mnogi ce reci,luda sam sto te volim,luda sam sto patim...ma mnogi
kazu da me ne zasluzujes...a ja im kazem,ja ne zasluzujem tebe...pitao si kako
sam,rekla sam ti dobro...pitao si koga volim,ja sam rekla drugog...
e pa pogodi sta,LAGALA SAM!!!...mozes reci da sam glupa,luda,reci sta hoces,nije
mi bitno...samo mi reci nesto...reci da me mrzis,svejedno cu ti reci da bih umrla za
tebe...kako da te ne volim,kada si ti moje mjerilo savrsenstva...mnogi ce sada pogadati
tvoje ime,no ja ga necu odati...to ime znamo samo ja i moje srce...zauvijek su urezani
inicijali tvoga imena...ti si moja misao s kojom idem spavat i s kojom se budim...kada
barem ne bi sve bilo tako j***** komplicirano...najrade bih ti rekla sve i onda se makar
okrenula i otisla samo da ti kazem...Volim te!...zar je grozno sto te volim...ljubav nije ono
sto najvise boli,to je tvoj osmijeh koji ne mogu zaboraviti,kada sam tuzna dovoljno mi je
da se sjetim tvoga osmijeha,i odmah sam bolje raspolozena...ono sto sam pokusavala
raditi,a ti mi nisi dopustio je to da sam te pokusavala voljeti...ti mi to ne dozvoljavas...
zbog tebe sam zavoljela kisu,zaplakala pred svima,ali opet nitko nije primjetio moje suze...
...briga me,rasplakat cu se pred svima
ako je potrebno,ako su suze ono sto ce ti pokazati koliko te volim,neka bude tako...
lako je voljeti,ali jako tesko zaboraviti voljenu osobu...tako blizu,a tako daleko...
...dali si primjetio suze u mojim ocima kada me pogledas,nisi!?slijedeci put me pogledaj u oči
sve ce ti biti jasno,da nekog volis nikada nije kasno...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

10 muških bedastoća
1.Ako si ljubazna prema njemu,misli da si u njega zaljubljena.
2.Ako nisi ljubazna prema njemu,misli da si umišljena
3.Ako se šminkaš ,misli da ga pokušavaš zavesti.
4.Ako se ne šminkaš,misli da si jadnica.
5.Ako se prepireš s njim,misli da si tvrdoglava
6.Ako šutiš u svađi,misli da si glupa
7.Ako ga ne voliš,pokušava te zavest
8.Ako ga voliš,pokušat će te ostavit
9.Ako ne želiš spavat s njim,misli da ga ne voliš
10.Ako želiš spavat s njim,misli da si laka


Image Hosted by ImageShack.us


kada je djevojka tiha-misli na milijun stvari
kada djevojka ne reagira-duboko je zamišljena
kad te djevojka upitno gleda-pita se koliko ćeš još ostati pokraj nje
kada djevojka odgovri sa mnom je sve u redu-ima problema
ako te djevojka prodorno promatra-pita se zašto lažeš
kad djevojka spusti glavu na tvoje grudi-želi da zauvijek ostaneš kraj nje
kad te djevojka želi vidjeti svaki dan-sviđaš joj se
ako djevojka kaže volim te-ona to stvarno i misli
kada djevojka kaže nedostaješ mi-nikome na svijetu ne ne dostaješ kao njoj


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

*****13 ŽIVOTNIH FRAZA*****

1.Volim te ne zbog toga što si ti, već zbog toga sto sam ja kad sam pored tebe.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
2.Ni jedna osoba ne zaslužuje tvoje suze, a ona koja ih zaslužuje neće te nikada rasplakati.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
3.Samo zato što te netko ne voli onako kako bi voljela, ne znači da nisi voljena cijelim njegovim bićem.
Image Hosted by ImageShack.us

4.Pravi prijatelj je ona osoba koja te drži za ruku i dodiruje tvoje srce.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
5.Najgori način da ti neko nedostaje je da sjediš pored njega i znaš da ga nikada nećeš imati.
Image Hosted by ImageShack.us

6.Nikada se ne prestaj smijati, čak ni kada si tužna. Netko će se možda zaljubiti baš u tvoj osmjeh.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
7.Možeš biti samo osoba na ovom svijetu, ali za nekoga ti si cijeli svijet.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
8.Nemoj provoditi vrijeme sa nekim kome nije stalo provoditi ga s tobom.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
9.Mozda Bog zeli da upoznaš mnogo pogrešnih ljudi prije nego što upoznaš pravog i na tome ćeš mu, kad se to bude
desilo, biti zahvalna!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
10.Ne plači zato što je završilo. Smij se zato što se dogodilo.
Image Hosted by ImageShack.us


Never say l love you,
If you dont really care.
Never talk abaut feelings,
If they arent really there.
Never hold my hand,
If you going to break my heart.
Never say you are going to,
If you dont plan to start.
Never look into my eyes,
If all you do is lie.
Never say hallo,
If you really mean goodbye.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Kako ljudi prde :
Učtiv-Prdne i kaže : "Pardon!"
Cinik-Prdne i gleda u oči
Kavalir-Pušta damu da prdne prva.
Pobožan-Prdne i kaže : "Božja volja!"
Bezobrazan-Prdi iz vlastitog zadovoljstva.
Osjećajan-Prdne i kaže : "Ah!"
Veseljak-Prdne i kaže : "Tko prdi , zlo ne misli!"
Idealist-Prdne iz uvjerenja a ne iz guze.
Sentimentalan-Prdne i misli kako bi bilo da nije prdnuo
.Šeprtlja-Prducka cijeli dan i nikako da prdne.
Naivčina-Prdne i misli da je učinio veliko djelo.
Nestrpljiv-Jedva čeka da prdne.
Dobro odgojen-Prije nego što prdne moli za dopuštenje.
Goropadan-Prdne da se prozori tresu
.Realist-Smatra prdac za prirodnu stvar.
Egoist-Prdne samo za sebe.
Sramežljivac-Prdne i pocrveni , pa se objesi.
Muzikalan-Prdne i ustanovi u kojem je molu ili duru.
Podmukao-Prdne da niko ne uoči.
Dvoličan-Prdne i pita tko je prdnuo.
Diskretan-Prdne i kaže : "Neka to ostane među nama!"
Flegmatičan-Svejedno mu je prdne li ili ne.
Kolegijalan-Daje priliku i drugima da prde.
Škrtac-Prdi samo za sebe.
Pesimist-Još nije ni prdnuo a već misli da se usrao.
Penzioner-Kaže da se bolje prdilo za vrijeme Austrougarske.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Šta ćeš pustiti da nas drugi razdvoje...
riječi, priče.....ljubomora....
ne slušaj ih...samo slijedi svoje srce...
čekaj mene jer ja volim te...
Uvijek znaš da sam tu za tebe...
ako to nevidiš...slijep si...
dosta mi je čekanja...
šta ja moram doći prva???
reći što osjećam???
napraviti prvi korak???
Ako već nisi shvato da ludim za tobom...
onda me nisi ni vrijedan....odustajem od tebe....
odustajem od nas...!


Gentle and Kind
your on my mind...
Sure and Strong
not mind being wrong...
So Alive and Aware
you allways care...
Open and true...
Friend and lover...
you are like no other....=)


Image Hosted by ImageShack.us

****dUbOkE mIsLi MaLe dJeVoJcIcE****

29.01.2008., utorak

I used to think I had it all..Then one day we hit a wall..I had hoped you were the one...Where's my dream, where has it gone...I wanted to be with you..Forever just me and you

helouuuuuuuuuuuuuuuuuu
kak ste???
ja sam odlično..hehe..nije me bilo 3 dana ....to je rekord...
ali post bas i nece biti dugacak...
ali nema veze..jel tak??...
znači ovakoc...
*°*NeDjeLja
ujutro sam učila...aha...
poslje rucka su nam došli gosti pa smo zajedno gledali utakmicu...
sramota....vodimo 4 gola i onda izgubimo...
nadalje....onda sam vjerojatno(ne sječam se) ošla na msn
i tako....gledala telku...neznam zaš..ali u zadnje vrijeme mi se uopče neda
van.......hmm...čudno..vjerojao gripa...
°°**PoNeDjElJaK
ujutro sam bila na infici...
jedva sam se probudila..dobila sam 5 iz infice...jjjupiii jeeee...
kada sam se vratila doma išla sam malo čoriti pa na msn...pa u školu..
bila sam na porti...nisam pisala test iz matiše...hehehehehehh
ja i ivana smo malo pričale..slusale mp3...
bilo je zabavno..propao nam plan..ali nema veze...
bio je ok...dok roditelji nisu dolazili po djecu..tam njh 100000000000
govori u isti glas...ma mutavi su...
°°°°DaNAs ili Ti UtOrAK
danas sam bila s vlatkom u gradu....
prvo smo išle u importane njoj kupiti balerinke...
pa smo isle na trg...
i u teranovu..
kupila sam si majicu i štucne..
ali mislim da ću si kupiti starke..ali nisam ziher...malo bi malo nebi..al nema veze.......
i tak...u školi je bilo li-la...
neda mi se više pisati....idem ja na engleski...
a sutra njemački..kome če se dati sutra tako rano probuditi....grrrrrrrr
idem sad
čao bao
adio
c.m.o.x.a.
by:iVaNcEk

- 19:01 - Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

*°O MeNi*°
Ime mi je IVANA.nice to meet you.
Rodih se u petrovoj bolnici 1.11.1993.
od tada je prošlo 13 god. i nešto mjeseci.
Po horoskopu sam škorpion.idem u osnovnu školu jure
kaštelana točnije u 7D razred..ja sam jako sretno dijete..najviše volim spavati..
gledati crtiče i filmeke...ići u shopping,,,
..lizati lizalice..kreveljiti se..oh,da i glasno se smijati...
sad kad sam napisala što volim evo što ne volim...
znači nevolim ljude koji mi se prave prijatelji a to nisu.i mrzim skakavce..
fuuuuuuuj...ne volim školu..ni ona mene....ali kaj me briga..
nikad zbog škole nisam loše volje...ja sam nasmijano,razigrano i pozitivno derište...
pomoči cu vam ako bilo šta trebate..i to je to uglavnom..ako vas još šta zanima imam msn
ivana_7_zg@hotmail.com


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



**MoI KoMpIčI**

mAtEa>-jako je draga.pametna-u zadnje vrjeme punoo uči.zabavna je.kada se ja i ona počnemo smiat nemremo stat.xD.kad je god trebam uvjek je tu i uvjek mi pomogne.naravno zgodna je.mislim ddd.uvjek me posluša kad iam poblem.dobro ne baš uvjek.al ono..jako puno smo prošle zajedno.i ne želim to izgubit..štreberice..jAko te VooOlIm.=))..BfF..


vAlEnTiNa-toe jedno tako smješno biće.kad se ona naživcira toe presmješno..stalno bi se svađala i tukla.ali nekada je i ozbiljna.uvjek je tu kad mi neko digne tlak.pa ga ona ide zatuč.xD.mala štros kuja.šAlA.stalno ide na instrukcie.al joj baš i ne pomaže.LoL.al idemo ja i ona zaedno na popravni iz fizike..xD.super je.zgodna.ljepa.nebi je mjenjala za ništa na svjetu.ok.možda za chada.al ono možda.uvjek je spremna na sve.hehe.mogu joj skoro pa sve reč osim lozine za msn.zato što radi sranja.xD.ona je moe malo srčeko.toe ona izmislila.vOoOlJAm te..

MaRtInA-ona je malo naše djete.baš je onako djetinjasta.gle ko joj kaže.al dobro.xD.zabavna je.smješna.uvjek me posluša kad iam neki problem.nekad da i dobar savjet.nekad.jako je vesela i pozitivna osoba.nikako se nemogu naljutit na nju.jer mie tako draga. i toliko ju volim da je nešto neopisivo.i ona ide s nama na popravni iz fizike.xD.
VtP...=))


lAuRa>-ona uvijek ima neke zabavne priče.eh,da i stalno se zabija u ljude.toe presmješno.smješna je.zabavna.najbolje igra nogomet.ona neće ič na popravni iz fizike.zato što je počela učit.što bi i ja trebala.
nekada mi ide na živce.i ja njoj.al "brzo" mi to sredimo.xD.skoro pa joj sve mogu reč.iskrena je.nekada.uvjek je uz mene kad mi treba.uvjek mi pomogne kad mi treba pomoć.super je..vTjP..=))....


pEtRa>-uvjek kad pričamo kaže mi neki trač za koi nisam znala.kad smo zajedno uvjek se smijemo.neznam zaš.valjda je ovaj moj smjeh zarazan.dobra je.zabavna.zgodna.ljepa.
pametna.savršena je.puno priča.kada se god svađam s njom uvjek pobjedi.sve joj mogu reč.i uvjek če mi dat neki savjet.zato ja nju jako volim.vTp..


to su moe najbolje frendice.iam ja još frendova opis ču napisat kasnie.al ovo su najbolji i nema boljih nit če ikad bit.

mozda jednog dana napišem ak mi se bude dalo i opis drugih frendova
---------->VlAtKa<-------------
----------->PeTrUNjElA<----------
-------->bOrŠiĆ<-------
----------->MaTeO<----------
---------->EmA<-----------
--------->PoToČiČ<-------------
--------->hAnA<------------
--------->ivAnA KoVaČiČ<-----------
------------->JeLeNa<---------
---------->AnA<--------
-----------itD.-----------


~°~SlIčKe~°°~


Ja mArTiNa & vAcA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


jAa
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

mArTiNa I JaA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ŽuJa vOtKa i DžInA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

jaA.IvAna.mArTy.vAcA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

VLaTkA i jaA.xD.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

jAaA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

mAtEa I MArTy



mAtEa.vAcA.MaRtY.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

PePe.mArTy.vAcA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

JaA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

VLaTkA I Ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

PePe i mAtEa

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

nAš pReDiVaN rAzReD

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

pEtRa

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

JaA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

pEtRa

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

lAAuRA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

pEpE I IvAnA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


vAcAaA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

BORsIć i mAtEa

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

DaViD

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


mAtEoO

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



aNa i vAcA

Image Hosted by ImageShack.us

žUjA I rOlExIcA

Image Hosted by ImageShack.us


rAzReD.7D.xD.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


MiLe

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

JaA.iSeE.oMg.xD..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


To Je tO Za sAd kAd nAđEm jOš sTaViM..PuSsEe.=))...





10 raZLogA zašTO Te MRZIM!!!!
Mrzim način na koji razgovaraš sa mnom
i mrzim tvoju frizuru
Mrzim način na koji hodaš
I mrzim to što vjerojatno imaš drugu curu

I mrzim te tvoje tenisice
I mrzim te kad me gledaš
I mrzim te kad se praviš da me ne vidiš
I kad mi ništa nedaš!!

Mrzim te toliko da me to čini bolesnom
I zato što zbog tebe u pjesmi ima rime!
Mrzim te jer si uvijek u pravu
I mrzim način na koji izgovaraš moje ime!!

Mrzim te kad lažeš
I mrzim te kad se zbog tebe smijem
Mrzim te čak i više tada
Nego kad zbog tebe suze lijem!!

Mrzim kada te nema pored mene
I mrzim činjenicu šta me više ne zoveš
Mrzim činjenicu kada se ne pojaviš u školi
Kada i prije nego si došao odeš....

Ali najviše od svega mrzim to što te ne MRZIM!!
Čak ni blizu,ni mrvicu,nijedan DIO!!
MRZIM to što sam ZALJUBLJENA u TEBE!!!
I mrzim te,jer si TI to htio...

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


10 ZENSKIH PRAVILA

1-KAD TI SE SVIDI, ZAVEDI GA , A
KAD TI SE PRIBLIZI, ODJEBI GA!!!!
2-NIKAD,ALI BAS NIKAD,
NEMOJ MU DATI DO ZNANJA DA GA VOLIS!!!
3-NE DAJI MU SVE,
JER CE SE BRZO ZAŠTITI!!!
4-U DRUSTVU,MU NIKAD NEMOJ DOPUSTITI
DA GOVORI DA JE GLAVNI!!!!
5-BUDI SPREMNA NA PREKID, A KAD TIDNE PRIKINIT
TI OSTAVI NJEGA!!!!
6-ODMAH NADI DRUGOG,
DA NE POMISLI DA TUGUJES ZA NJIM!!!!!!!
7-IGNORIRAJ GA (AKO TI JE ON U ZIVOTU?),
BUDI SVOJA, KAO DA NE POSTOJI!!!
8-NE GOVORI MU PREVISE TOGA,
RADI SVE NAJBOLJE STO MOZES,
JER KAD PRIKINETE,
NECE MOCI BLATITI TVOJU LOSU STRANU,
JER JE TI NARAVNO NEMAS!!!!
9-ZADAJ MU NEKOLIKO PREPREKA,
DA VIDIS STA JE SPREMAN,
NAPRAVITI ZA TEBE!!!!
10-NIKAD NEMOJ ZABORAVIT DA SI TI SEF....


Image Hosted by ImageShack.us


10. ZAPOVJEDI LJUBAVI

1)Nemoj se zaljubit preko ušiju
2)Ne moli ga
3)Cijeni ga,al' sebe uvijek više
4)Budi nježna onoliko koliko on to osjeća
5)Ne zovi ga poslije svađe-to ti je prilika da
vidiš koliko mu je stalo
6) Zakasni na sastanak bar pola minute
7)Kad vidiš da ljubav slabi,napravi ga ljubomornim
8)Pusti ga da se izmuči dok te poljubi
9)Nikad ne dopusti da ga prva poljubiš
10) Ako želi rastanak prihvati ga s osmjehom,kao da je to nešto
što si oduvijek čekala!!!!


Image Hosted by ImageShack.us


Ne traži od mene da obaram s nogu fatalnim pogledom morske sirene, sve ono što jesam to ti mogu dati, al ono što nemam ne traži od mene... Ipak me potraži, pomakni se, kreni... Pred tobom stojim, vidiš li me gdje sam??? Nađi ono lijepo skriveno u meni i voli me takvu kakva jesam...


Image Hosted by ImageShack.us


Rekli su nam da škola
nije zatvor a mi ni krivi ni
dužni dobili 8 godina

Nema ljubavi bez ljubomore,
ni ljubomore bez varanja,
ni varanja bez razloga.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

<font color=#FF6666>..Boom boom boom boom
I want you in my room
Lets spend the night together
From now until forever
Boom boom boom boom
I wanna go boom boom
Lets spend the night together
Together in my room...

Najaca sila na svijetu...Vjera
Najljepsa od svih stvari na svijetu...Ljubav
Najveca prepreka...Strah
Najveca mana...Lose raspolozenje
Najopasnija osoba...Lazljivac
Najlaksa stvar...Pogrijesiti
Najljepsi poklon...Oprost
Najveci izvor srece....Biti koristan drugima
Najbolji ucitel...Dijeca
Najbolji lijek...Optimizam
Najljepsa obrana...Osmijeh
Najugodniji osjecaj...Unutarnji mir
Neprocjenjiva vrijednost...Dom


Image Hosted by ImageShack.us


PROFESORE..
KOJI SJEDIS NAD IMENIKOM..
SVETI SE PERO TVOJE..
NESTANI KRALJEVSTVO TVOJE...
BUDI VOLJA NASA KAKO NA MJESTU TAKO I PRED PLOČOM..
DVOJKU NAŠU SVAKADAŠNJU..
DAJ NAM DANAS...I ZABORAVI JEDINICE NAŠE...
KAO ŠTO MI ZABORAVLAMO GRADIVO VAŠE...I NE IZVEDI NAS PRED PLOČU
NEGO OSTAVI NAS NA MJESTU..KAMEN


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Živi brzo, umri mlad
Boli te kurac
gdje i kad
Puši travu, kupaj se
u pivi
Imaj na umu
Jednom se živi!!!

Voli onog ko voli
tebe, ali pazi da te
ne zajebe.
Kad ti kaže umrijet
ću zbog tebe,ti
mu reci umri
ko te jebe!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image and video hosting by TinyPic

¤biLo jE DavNo...NezNam točNo kaDa...voLjeLa sam jeDno biće...voLjeLa sAm gaDa...nijE teŠko rEći voLjeLa sAm gaDa...teŠko je rEći voLLim ga i saDa...¤

http://www.imageweb.info/viewimage.php?file=/2/Q4Z32491.gif

¤Ako me volis,ne pricaj nikome.Ako me zelis,ne daj me nikome.Ako me ljubis,ljubi me njezno.Ako ni jedno od toga nije,vrati mi srce oprosteno ti je!!!¤



¤Kad srce osjeti ljubav i brzo zavoli,ta ljubav ponekad jako zaboli,ali moje srce tebe nikada nece prestati voljeti ma koliko da boli nek boli i dalje te voli.¤