Slikiceeee

Convers




TWINS OSLEN















< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Dizz by : ...Seke...


Komentarići da/ne

SvAšTa Nestcha

sve o...
O Meni
ImE:Ivana
PrEzImE:nije stvarno bitno
MjEsTo:Nuštar
RaZrEd:5c The best
VoLiM:BOGa,Molitvu,obitelj...promajnu
Ne VoLiM:narodnjake,drogu...
I to je to...

slikiceeee

Image Hosted by ImageShack.us

Upoznajte pufteene:
ROZI
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ZELENI
Image Hosted by ImageShack.us

NEKE SWETTY
Image Hosted by ImageShack.us

utorak, 01.07.2008.

ewo me...

ewo i ja se sjetila napisat post i dosadno je .....jučer mi bio rođendan i super je bilo ....i škola je napokon završila više ne moram ućiti jeeee........i bio je euro bilo je odlično gledat vatrene po terenu....i tata mi je išao na hr-nje i donjeo svašta a kako mrzim turke....a španjolsak eropski prvak.............11.7 idem na more u promajnu to je pokraj makarseke jedva čekam sam s mamom i tatom.....jjjjeeee
i tako sve je tako to i evo idem možda sutra u grad jeee i dobila sam novi mob i napokon je došo 7 mjesec..........4.7 moramo po svjedođbe jao mortam vidit dosadan razred a ne...................................................................................................................i napravila sam facebook i neznam šta da još pišem neću pisat postove jel neću imat vremena a zato komajte i ugodno vam ljeto

by:NeSkViK

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.