< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (4)
Srpanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

 

Design by ZOKA

 

Opis bloga

zakon blog..swe naj...
...pisat cu o swemu i swacemu..!!!

EVO NES O MENI:
cokolada ili vanilija:
-cokolada
škola ili praznici:
-oboje
obitelj ili prijatelji:
-oboje
tip decka:=kosa:
-smeda
=oci:
-zelene
=visina:
-malo vislji od mene
godina:
-stariji od mene god.dana...
...ili ko ja
sto na njima primjecujem:
-oci i osmijeh
dobri ili zlocesti decki:
pa oboje....zlocesti...lol.hehe

EVO JOS NESTO O MENI:
ime:ivana
prezime:ko zna zna
grad:zagreb
kvart:dubec
slusam:strano,cajke,domace...
volim:moreee,decke,cokoladu,izlazit.
ne volim:bahate,skrte,umisljene,ucit..
dosadne ljudeee...
treniram:za sad nis..
ali mislim da cu se
hip hopom baviti
godina:14 god.
škola:O.š.A.M...8.e
frendice:tina,dalia,patricija,
stela,barbara,antonia..
naj frendice:stela i patricija
frendovi:hegi-legenda,josko,
franko,valent,borna,vidic..
nadimci:Loka,lozicka..
moj msn:lozicka@hotmail.con
.
.
.

myspace layout images

myspace layout



EVO MOJ RAZRED I TAKO:
bikky,cera i ines
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
my BEST friends!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image and video hosting by TinyPic

ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image and video hosting by TinyPic

postuj decka ko i samu
sebe,zajebi i ti njega,da
nebi ON TEBE!!!

bol nije bol kad se u dusi
stisa,kad ti nisi tu kisa nije
kisa,ni ljubav nije ljubav
kad se usne ne spoje,ni
usne nisu usne,ako nisu
tvoje....

Image and video hosting by TinyPic

vidjela sam te i pomislila:
wow..poljubila sam te
i glavom mi je proslo:
mmm,neodoljivo...upoznala
sam te i zakljucila:Stetabeljroflrofl

Image and video hosting by TinyPic

ja te volim od ljubavi
sva gorim,platit cu i
plakat cu al necu da
molim,ja svoje srce i
sve sam ti dala,a od
tebe ni oprosti
ni HVALA...!!!

myspace layout codes

myspace layout



zasto te volim pitam se cesto,
zasto u mom srcu dolazis
na prvo mjesto,zasto te
sanjam svake noci a znam
da neces doci,zasto me to
sve boli..mozda zato sto te
volim...????

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ljubav je cigareta,
poljubac je dim,a
pepeo tuzna uspomena
sto ostaje za tim..!!!

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

zivi brzo,umri mlad,
boli te kurac gdje i kad,
pusi travu,kupaj se u pivi,
imaj na umu jednom
se zivi!!!

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

znam da bi me oralno,
al to nije moralno.
ako bi me analno,bilo
bi nam banalno.kad bi
me pervezno,bilo bi nam
bezvezno.aj,ti mene
klasicno,bit ce nam
FANTASTICNO!!!cerek


Glitterfy.com - Glitter Graphics


tesko je voljeti,
i ljubav kriti,u srcu
plakati,a nasmijan
biti!!!

 

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

 


utorak, 12.08.2008.

 

FuNNy SuMMeR...!!!

Hi people..mahwavemahfino...u subotu (09.08.'08.) smo se patricija (šica) i ja isle nac sa jednim deckima...ajme meni..malo smo kasnile...lol....kad smo krenule prema mjestu di smo se nasli vidli smo jedne decke..oni su se nes okretali pa smo mislili da su oni..a bili su ruzni,i jedan je obukao traperice i bijelu majcu,a drugi ne znam...a zasto smo kasnile..mi smo mislili da su to oni pa smo se dogovarale da ako su to oni da cemo bit samo pola sata...lol..i ja posaljem poruku martinu kao sta je obukao..a on posalje poruku da je obukao bijelu majcu i traperice..ajme meni..onda samo jos vise mislili da su to oni...iseeeeeeezujozujozujozujozujonutnutnononononono....kad su oni krenuli prema nama onda smo se tak upoznali..a patricija se malo smijalaaaaaaaaaroflrofl...joooj.....finofinomad....otisli smo negdje sjest i malo smo sutjeli i tako lol..ali ono fkt kako se kaze..prvih 5 min je naj gore..lol.....pricali smo o skoli(to je nekak najzanimljivije)..bar nismo sutjeli...pa smo pricali u koju skolu bi se upisali i tako....i tako je proslo 2 sata i šica i ja smo otisle i oni...ali šica ja smo jos isle van..ali nije bilo bas super...loldeaddeaddeadroflrofl....u nedjelju...a jooj...bilo mi je dosadno..i meni i njoj..pa smo bile na msn-u i na facebooku...lol....i pred vecer me šica pitala da idemo van ali meni se bas i nije dalo..a i ona je htijela da se idemo vozit sa biciklima....a ni to mi se nije dalo..tako da nismo isle nigdje..lolzubozuboroflroflroflrofldeaddeaddead....u ponedjeljak...to mi je bio super dan..tj.to je bilo jucer...lolbeljdead..u jutro kad sam se digla isla sam na komp..i tako...kad mi je mama dosla sa posla otisla sam se spremit.,tj.otisla sam se obuc jer sam jos bila u pidami ko šica...tako mi je rekla,lolbeljdeaddeaddeaddeadroflroflrofl..pa opet na komp...ona se isla nac sa frendicama i frendovima sa mora ali niko nije doso osim nje,barbare i petre...lol...pa su se vratile doma...a ja sam sam si sa mamom isla kupit tenisice...bas su lijepe....jooj da..nije bilo jednih bijelih koje sam si mislila ali su bile jedne jos lijepse..kupila sam ih u nike-u(ne hvalim se..samo kazem di...da ne budete mislili)...roflrofldeaddead....kad sam dosla vec je bilo 19h..pa sam dosla na komp..pa me šicka pitala da idemo van..i otisle samo van..bilo je suuper.....malo smo bile u jednom parkicu kod nase skole...i zezale se..rekla je da je snimam ali mi se mob ugasio..loldeadrofl..kad smo dosle doma bilo je 22.15 ili 22.30..ma nije bitno...onda sam isla gledat Mr.Beana..a i ona je..tak mi je rekla....pa sam kasnije otisla na msn i na facebook..lol..stalno sam na njima roflrofldeaddeaddead...a i ona..loldeadrofl...danas idemo u faro pogledat jer ima crnih tajci..pa cemo si kupit...jooj da..ona i ja smo ko blizanke...imamo isti ormar..tj.imamo skoro istu robu u ormaru...imamo isti ukus..isti decki nam se svidaju....a jooj...to za decke bas i nije dobro...lolroflrofldeaddead...a jedna cura iz naseg razreda..ona i ja smo nebo i zemlja(jedna odeljanka)....njoj se nis od mene i šice ne svida..ona je prolupala..a joojroflrofldeaddeadbeljbeljtuzan....ne svidaju joj se moje nove tenisice...a naravno šici se svidaju...lol...i da kad sam vec gore spomenula skolu..ja mislim ici u 12.gimnaziju ili u srednju skolu sesvete...ali 90% cu u 12.gimnaziju....i naravno u te skole misli i šica...lol...ali ako cemo obje ici u 12.gimnaziju nadam se da cemo ici u isti razred..da baarrrrrrrrrrrroflrofldeaddeadsretansretansretanyesyesyesyes.....
evo to bi bilo to...sve vas volim koji mi komate i tako....big kisss njimakisskisskisskisskisskisscerekcerek...i uzivajte ko ona i ja...lol...kissy..kissyfinofinocerekcerekcerekcerekkisskisskisskiss..
byfinofinomahwavemahwavefinop.s.moj nadimak je LOKA...skraceno od LOzićKA.....a naravno smislila ga je šica...pusamahwavecerekkisskisskiss



| komentari (48) | print | # |


 


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.