< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (4)
Srpanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

 

Design by ZOKA

 

Opis bloga

zakon blog..swe naj...
...pisat cu o swemu i swacemu..!!!

EVO NES O MENI:
cokolada ili vanilija:
-cokolada
škola ili praznici:
-oboje
obitelj ili prijatelji:
-oboje
tip decka:=kosa:
-smeda
=oci:
-zelene
=visina:
-malo vislji od mene
godina:
-stariji od mene god.dana...
...ili ko ja
sto na njima primjecujem:
-oci i osmijeh
dobri ili zlocesti decki:
pa oboje....zlocesti...lol.hehe

EVO JOS NESTO O MENI:
ime:ivana
prezime:ko zna zna
grad:zagreb
kvart:dubec
slusam:strano,cajke,domace...
volim:moreee,decke,cokoladu,izlazit.
ne volim:bahate,skrte,umisljene,ucit..
dosadne ljudeee...
treniram:za sad nis..
ali mislim da cu se
hip hopom baviti
godina:14 god.
škola:O.š.A.M...8.e
frendice:tina,dalia,patricija,
stela,barbara,antonia..
naj frendice:stela i patricija
frendovi:hegi-legenda,josko,
franko,valent,borna,vidic..
nadimci:Loka,lozicka..
moj msn:lozicka@hotmail.con
.
.
.

myspace layout images

myspace layout



EVO MOJ RAZRED I TAKO:
bikky,cera i ines
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
my BEST friends!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image and video hosting by TinyPic

ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image and video hosting by TinyPic

postuj decka ko i samu
sebe,zajebi i ti njega,da
nebi ON TEBE!!!

bol nije bol kad se u dusi
stisa,kad ti nisi tu kisa nije
kisa,ni ljubav nije ljubav
kad se usne ne spoje,ni
usne nisu usne,ako nisu
tvoje....

Image and video hosting by TinyPic

vidjela sam te i pomislila:
wow..poljubila sam te
i glavom mi je proslo:
mmm,neodoljivo...upoznala
sam te i zakljucila:Stetabeljroflrofl

Image and video hosting by TinyPic

ja te volim od ljubavi
sva gorim,platit cu i
plakat cu al necu da
molim,ja svoje srce i
sve sam ti dala,a od
tebe ni oprosti
ni HVALA...!!!

myspace layout codes

myspace layout



zasto te volim pitam se cesto,
zasto u mom srcu dolazis
na prvo mjesto,zasto te
sanjam svake noci a znam
da neces doci,zasto me to
sve boli..mozda zato sto te
volim...????

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ljubav je cigareta,
poljubac je dim,a
pepeo tuzna uspomena
sto ostaje za tim..!!!

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

zivi brzo,umri mlad,
boli te kurac gdje i kad,
pusi travu,kupaj se u pivi,
imaj na umu jednom
se zivi!!!

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

znam da bi me oralno,
al to nije moralno.
ako bi me analno,bilo
bi nam banalno.kad bi
me pervezno,bilo bi nam
bezvezno.aj,ti mene
klasicno,bit ce nam
FANTASTICNO!!!cerek


Glitterfy.com - Glitter Graphics


tesko je voljeti,
i ljubav kriti,u srcu
plakati,a nasmijan
biti!!!

 

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

 


petak, 08.08.2008.

 

my crazy days...!!!

Hi people....mahwavewavemahfinofino...evo jucer i danas su mi bili ludi dani.....roflroflzubozubozubodeaddeaddead...jucer smo moja frendica patricija i ja popodne isle u interspar...roflrofl..tamo smo isle ovak bzvz ...i isplatilo se..nasle smo si preslatke pernice..i da nam ih niko ne uzme mi smo ih sakrile iza školskih torbi..heheroflroflnutnutsretansretanroflroflroflbeljbelj...mi smo lude!!!dosle smo doma i bile malo na kompu..i tako onda smo se dogovorile da idemo van....deadbeljbeljyesyes...patricija je obukla bijelu minicu sa necim rozim(cvijezovi ili nes slicno)i bijelu majcu-predivno i predobrothumbupthumbupeekeekbeljzubocool...ja sam obukla bijele kratke hlace i ljubicastu ili smedu majcu(nekako su mijesane bolje)..a ta majca je onak malo duza..nije tunika ali tako nes..-predivno i predobrobeljbeljzubozubocoolcooleekeekthumbupthumbup...i neki decki su nam se upucavali...ili tako nes...dosli su do nas i pitali koja je ivana a koja patricija..a nasa imena im je rekla jedna sandra..bangbang..bili su tako dosadni da smo ih zaobilazili..burninmadbangfinolud...a kad smo dosle na jednu klupicu na biciklistickoj jedni zgodni decki su nas pozdravili pa smo i mi njih naravno..hehehzubozuboroflroflrofl...kad smo isle doma ja sam sicu slikala u busu..a ona mene nije stigla jer je doso vozac .rolleyeswinknutsretan....i tako...a danas smo isle kupit te pernice...hehe nasle smo ih..niko ih nije uzeo..zuboroflroflroflroflroflroflsmijehsmijehsmijehsmijehsmijeh..
kad smo ih kupile otisle smo platit i tako..i onda smo jos misle u konzum ali je pocela malo kisa padat..crycry...a misle smo se malo glupirat tamo..hehehe otisle smo busom doma..mi smo lijene da idemo pijeske..ma prelijene..hehehnaughtynaughtynutnutroflroflroflroflrofl..kad smo izasle iz busa onda smo slikale nase pernice tj.nove prijateljice...hehe pitate se zasto prijateljice..pa zato sto...hmm..plisane su sa zivotinjama..njena je ovca..a moj pas..ja mislim da je pas..hehehezubozubocoolroflrofl..jooj ako si ih neko kupi iz razreda po nama..rekle smo da cemo im sa skarama izrezat te njihove pernice...heheh...tj.to sam ja rekla..hehehebeljbeljbeljroflrofl...joooj da..sad prije nego sto sam pocela pisat post je padao led..ajme kako sam se....jooj ne znam..heheroflrofl....a moja sestra se vraca sa prakse i tu je bila u dvoristu a led po njoj pada a ona se nes dere u dvoristu....hehehe..ludakinjaheadbangroflroflroflroflrofl...sica pozzz filipa i frana..heheeeroflrofl..rofl:...pusa swima....to bi bilo to za sada..joj da patricija i ja se idemo nac sutra s nekim deckima..nadam se da su zgodni...(nismo ih jos vidle)..pozz...vojim vas swe..pussa..kissyfinofinocerekcerekcerek..kissycerekfinofinocerek..
bykissmahwavecerek..!!!



| komentari (78) | print | # |


 


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.