srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (4)
Srpanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

 

Design by ZOKA

 

Opis bloga

zakon blog..swe naj...
...pisat cu o swemu i swacemu..!!!

EVO NES O MENI:
cokolada ili vanilija:
-cokolada
škola ili praznici:
-oboje
obitelj ili prijatelji:
-oboje
tip decka:=kosa:
-smeda
=oci:
-zelene
=visina:
-malo vislji od mene
godina:
-stariji od mene god.dana...
...ili ko ja
sto na njima primjecujem:
-oci i osmijeh
dobri ili zlocesti decki:
pa oboje....zlocesti...lol.hehe

EVO JOS NESTO O MENI:
ime:ivana
prezime:ko zna zna
grad:zagreb
kvart:dubec
slusam:strano,cajke,domace...
volim:moreee,decke,cokoladu,izlazit.
ne volim:bahate,skrte,umisljene,ucit..
dosadne ljudeee...
treniram:za sad nis..
ali mislim da cu se
hip hopom baviti
godina:14 god.
škola:O.š.A.M...8.e
frendice:tina,dalia,patricija,
stela,barbara,antonia..
naj frendice:stela i patricija
frendovi:hegi-legenda,josko,
franko,valent,borna,vidic..
nadimci:Loka,lozicka..
moj msn:lozicka@hotmail.con
.
.
.

myspace layout images

myspace layout



EVO MOJ RAZRED I TAKO:
bikky,cera i ines
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
my BEST friends!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image and video hosting by TinyPic

ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image and video hosting by TinyPic

postuj decka ko i samu
sebe,zajebi i ti njega,da
nebi ON TEBE!!!

bol nije bol kad se u dusi
stisa,kad ti nisi tu kisa nije
kisa,ni ljubav nije ljubav
kad se usne ne spoje,ni
usne nisu usne,ako nisu
tvoje....

Image and video hosting by TinyPic

vidjela sam te i pomislila:
wow..poljubila sam te
i glavom mi je proslo:
mmm,neodoljivo...upoznala
sam te i zakljucila:Stetabeljroflrofl

Image and video hosting by TinyPic

ja te volim od ljubavi
sva gorim,platit cu i
plakat cu al necu da
molim,ja svoje srce i
sve sam ti dala,a od
tebe ni oprosti
ni HVALA...!!!

myspace layout codes

myspace layout



zasto te volim pitam se cesto,
zasto u mom srcu dolazis
na prvo mjesto,zasto te
sanjam svake noci a znam
da neces doci,zasto me to
sve boli..mozda zato sto te
volim...????

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ljubav je cigareta,
poljubac je dim,a
pepeo tuzna uspomena
sto ostaje za tim..!!!

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

zivi brzo,umri mlad,
boli te kurac gdje i kad,
pusi travu,kupaj se u pivi,
imaj na umu jednom
se zivi!!!

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

znam da bi me oralno,
al to nije moralno.
ako bi me analno,bilo
bi nam banalno.kad bi
me pervezno,bilo bi nam
bezvezno.aj,ti mene
klasicno,bit ce nam
FANTASTICNO!!!cerek


Glitterfy.com - Glitter Graphics


tesko je voljeti,
i ljubav kriti,u srcu
plakati,a nasmijan
biti!!!

 

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

 


četvrtak, 31.07.2008.

 

ej...kako super dan!!!...

ej ljudimahwavefinofinocerekcerek!!!danas mi je bio super dan..kao sto vidite u naslovu!!roflroflsretansretanyesyes..moja frendica i ja smo se jucer dogovorile s nekim deckima da se danas nademo...i sve smo se dogovorili..thumbupthumbupkad vidis danas mi on posalje da necu moc doc jer je od njegovog frenda stara morala u bolnicu i on je morao pomoc doma..zujozujojoooj-a sta ces vrijedan deckothumbupyes...tako da cemo se morat dogovorit za neki drugi dan...ma nema vezenutnutnut!!ta moja frendica i ja smo se danas onda isle rolat..ajme kako je bilo super...thumbupthumbup..isle smo od dubca do dubrave tamo do pitarela...ali nismo ulazile u tramvaj..a malo smo sjele tako da smo se odmorile..i otisle u kafic po vodu..lolroflroflsretansretandeaddeadfinofino...kad smo se vratile do dubca onda smo kod nase skole sjele i slusale cajke..a sta ces drugo slusat neg to,zar ne?..lolroflroflwinkwinknutnutdeaddead...prije nego sto smo otisle do nase skole otisle smo na okretiste dubec popit vode i tamo nas ciganka napala..ajme sta smo se usrale,ali nismo plakale..da ziher!!!...nonononononocrycrycrycrycrybeljbelj...i jos bile na rolama a ja se skoro ubila..hehehehedeaddeadbeljbeljroflrofl...eekeek..onda smo se kasnije isle rolat po biciklistickoj i tamo smo se vukle ona malo mene ja malo nju i tako..bilo je super..malo smo vristale jer su nas bube napadale ili plasile,svejedno..loldeaddeadbeljbelj...evo sta da vise napisem..!!!cujemo se za koji dan..kisskisskiss,kissy,kisskisscerekcerek...bywavemahcerekcerekfinofinofino



| komentari (6) | print | # |


 


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.