{rtf1ansiansicpg1250deff0deflang1060{fonttbl{f0fswissfcharset238{*fname Arial;}Arial CE;}} {*generator Msftedit 5.41.15.1503;}viewkind4uc1pardlang1050f0fs20 par par Nastavak ljeta 2006.... - Ivana_Ivchy - Blog.hrpar par par par par par
par par par tab par tabtab par tab par par
par tabtabtab
par par par
par par par par par
< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Srpanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (9)
Travanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

par par par par
par Komentari On/Offpar par par par par par par par par

Opis bloga

par

Blog jedne plavuše...s mozgom...hahaha...

par par par par par par

Linkovi

par

ludace
Klauček i Katalenić
Bardek
Viki
Božin
[URL=http://freak14kc.blog.hr]Oto[/U


dizajnovi




Banner generated at Pimp-My-Profile.com

par par par par par par

Slike...

par

Image and video hosting by TinyPic
Bunny....

Image and video hosting by TinyPic
God luck...

Image and video hosting by TinyPic
Better day...

Image and video hosting by TinyPic
Peace...

Image and video hosting by TinyPic
Mondays...

Image and video hosting by TinyPic
Angel...

Image and video hosting by TinyPic
Could heart....

Image and video hosting by TinyPic
Playboy.....




Get this widget | Share | Track details

par tabpar par par

srijeda, 16.05.2007.

par par tabpar par

Nastavak ljeta 2006....

par tabtabtabpar par par par tabtabtabpar

Ej evo mene with new pst...napisat ću vam o ostatku ljeta....
Sa mnom na more je išla jedna moja tadašnja najbolja prijateljica a sadašnja članica šestorke...koja me jako razočarala...neću navesti razlog a i neću baš direktno o njoj pisati pa ću ju zvati "X" ....
Mislila sam da će ljeto biti dosadno ko i svako dosad ali bilo je ludo i pre zabavno....upoznala sam krasne ljude,dečke i frendice...posebno bi spomenula svoju sadašnju naj frendicu Paulu...koju tako malo viđam i koja mi toliko nedostaje...
Upoznala sam neke lude ljude....bilo je svakakvih događaja...ludih,zabavnih,zajebanih...bilo je i puno trenutaka...lijepih i ružnih...
Upoznala sam jednog dečka,zove se Jura, moram priznati da još uvijek patim za njim..iako smo prekinuli..zapravo to i nije bila neka veza...ma neznam ni sama kaj je bilo...počila sam pušiti zbog njega ili s njim kako god...probala sam i maricu...i nije baš nekaj...mislim ok je ali...X i ja smo se zaljubile i u Pupovca...jednog zgodnog košarkaša....jako sam se zbližila sa svima njima tzamo na moru tak da jedva čekam da završi jebena škola i da odem na more.....baš mi se i neda nekaj preveč pisati tak da....pozzzzkissnamcorbangburninmad

tabpar par
par par par - 20:56 - par Komentari (0) - par Isprintaj - par #

par par par par par
par par
tabtabpar tabtabtabpar

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

par tabtabtabpar par par par par }