srijeda, 05.11.2008.

ja cam bubana.....

evo ljudi javljam vam se iz kuće klica...neču odugovlačit da se ne zarazite hehe...ipak svi ti internet virusi....razbolila sam se ono tipilnično temperatura,kihanje,šmrcanje itd itd....odo ja lekadol popiti winky winkymah

- 13:19 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

najosnovnije o meni....

zovem se-Ivana Anušić
datum i mjesto rođenja-19.6.94. Berlin
prebivalište-eh sad da vam i adresu dam....
živim u kući sa kevom,babom i sejom puknucu
imam dvije papige Kiki i Piki(kiki zna pričati yes)
još sam u osnovnoj školi headbang
idem na folklor 4 god.
obožavam rukomet
znam da špreham dojč i engliš blabla
a ostalo ćete saznat

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis



moji best ala best frendovi

Antonia Bungić- moja pupi mah to mi je najbolja prijateljica od male škole i od tada smo si super.ona je rođena 22.11.94. ,sluša sve i svašta,obožava chris browna, i za dečke SLOBODNA JE naughty.uglavno smješna je,dobra je am super je
Domagoj Gajski von Gajo - on je samo lud
Tomislav Gojak ili ti Gnojak- on je budala svoje vrste
Valentina Novak-moja susjeda i šoferica smijeh također je single zato dečki navalite dok još ima njami