utorak, 28.10.2008.

if i were a boy....

evo trenutno slušam novu pjesmu od beyonce-if i were a boy.u toj pjesmi govori o tome što bi ona napravila i kako bi se ponašala da je na jedan dan muško.istina je muškarci su često bezosječani ali uglavnom ne zbog "svoje"krivnje....ipak na tv-u je tekma....automotoklub itd.
no ima i žena koje zapostavljaju muškarce zbog manikure,pedikure,frizure,kave itd.
što vi mislite može li se to promijeniti i kako? svojim komentarima možda nekome pomognete.....grdite,pišite jadaj te se.....

- 17:43 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

najosnovnije o meni....

zovem se-Ivana Anušić
datum i mjesto rođenja-19.6.94. Berlin
prebivalište-eh sad da vam i adresu dam....
živim u kući sa kevom,babom i sejom puknucu
imam dvije papige Kiki i Piki(kiki zna pričati yes)
još sam u osnovnoj školi headbang
idem na folklor 4 god.
obožavam rukomet
znam da špreham dojč i engliš blabla
a ostalo ćete saznat

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis



moji best ala best frendovi

Antonia Bungić- moja pupi mah to mi je najbolja prijateljica od male škole i od tada smo si super.ona je rođena 22.11.94. ,sluša sve i svašta,obožava chris browna, i za dečke SLOBODNA JE naughty.uglavno smješna je,dobra je am super je
Domagoj Gajski von Gajo - on je samo lud
Tomislav Gojak ili ti Gnojak- on je budala svoje vrste
Valentina Novak-moja susjeda i šoferica smijeh također je single zato dečki navalite dok još ima njami