ivana18

utorak, 20.06.2006.

ŠKOLA JE GOTOVA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Evo konačno sam i ja našla vremena za novi post!!
Nakon dugo vremena završila je škola i uslijedile su fešte! Najzanimljivija je bila razredna fešta na Šoderici, gdi je bilo ludo i nezaboravno a saznali smo i neke stvari o nekim ljudima iz razreda ali neću navesti koje stvari i o kojim ljudima, oni koji su bili na fešti znaju o čemu pričam! Jedina mana na toj fešti bila je ta da je brzo nestalo pijaće!headbang party bang
Čim nabavim slike s Šotke podijelit ću ih s vama!
Ispred nas se nalazi DUGO TOPLO LJETO koje će na kraju ipak biti prekratko, pogotovo za mene jer početkom 7. mjeseca idem na tjedan dana na more, pa onda maturalac i po mogućnosti sredinom ili krajem 8. mjeseca opet na more ali ovaj put sa curama, naravno ako se nekaj ne izjalovi! cool zujo party
Imam i jednu novost za sve one koji me poznaju! VIŠE NISAM PLAVA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
thumbup Konačno sam se odlučila na tamniju boju i mogu vam reći da sam zadovoljna iako sam se malo bojala kak mi bude stajalo!nut
To bi za sad bilo to, uskoro dolazi novi post sa slikama s fešte!
Pozdrav!!! kissmahmahmahmahmahmah
- 18:17 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>