nedjelja, 09.04.2006.

*mastersa,masters i masters*

Eto jučer sam NAPOKON bila u MaStErSa...uweee,i lipo smo došli oko 7:30...prvo smo tražili misto za sist ka svak normalan,a onda kad smo sili malo smo se opustili i počeli plesat...i tako...nije došlo pola njih koji su tribali doć,al nema veze...Prvo smo bile samo ja,tAmMy,Mirela i Matea(iz Mirelinog razreda,a onda su došle još Maja & Ivka...hehe...mi se doslovno nismo micale sa plesnog podija(normalno).Vidila sam Vinka,Kristijana & company...Kikiju sam rekla da ga je pozdravila Karmen iako nije a on kaže da je jako počašćen-a najkomichnije j shta on viche dok pricha pa su se svi okrechali...tribale smo ja i Maja saznat broj mobitela od jednog lika al tu je bila velik ekipaod njega tako da je tAmMy(junakinja) doshla sama do njega i pitala ga broj(posli je mislila da je pitala krivog lika)...hehe...a to je naša tAmMy...aj idem sad...POZ svima...kisssssa

Image Hosted by ImageShack.us

20:46 | Komentari (70) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>