jovankin blog

utorak, 25.09.2007.

ubitačan vikend

Ao ljudovi našla i ja vremena da nekaj pametnog napišem!ovaj vikend je bio presavršen išli smo van prvo u centar na rundu a zatim do Volodera u neki ak se ne varam "mary-mar il tak nekaj sličnog,na živu muziku a onda na peticu sa dobrim štimungom jer smo se več u Centru nalokali bambusa,dok smo u Voloderu prešli na pivice!Uvjek se nekaj mora dogodit pa tak i u subotu,Magija zaustavila murja pa je moral puhat,al hvala bogu kaj sam mu ja cura pa mu ne dam da pije,dok ja normalno ločem,a jbg ko če ak neču ja.Ma bilo je sve ok moral je puhat i hvala bogu nije ništ napuhal,aha jel ste vidli koji sam ja zločo,al jbg ne vozim ja i nikog drugog ne ugrožavam,ha ha!uglavnom bili smo na petardi i moja ekipa je bila tak pod šusom da nisu znali kaj rade,al ok je to jer samo jednom se živi.Bili smo tak na petici i išli doma oko pola 5 s time da nisam baš bila za zabavu tj nisam plesala jer sad imam jednu malu obavezicu o kojoj mi se iskreno neda pisat.E pa da tak je prošla i subota,al kao da ni nije,jer smo i u nedjelju cugali.A kaj čemo radit kad je dosadno pa se ja sjetila ideje da odemo na benzinsku po nekaj cuge i čipseka i upalilo je,vjerujte nisam dugo nagovarala jer još nisam ni rekla do kraja dečki su več palili auto,a o parama da ne govorim skupilo se sam tak.Jadna moja Pajki kak smo ju strošili al jbg pila je i ona,a sad krepava,bolesna je.Uglavnom došla sam doma u pola 2 i odma legla jer nisam znala kak se zovem više.Ne mogu vjerovat kak ti dečki ne mogu pit više,dok su oni pili 3 bambus ja sam bila na 7-om,pa sad nek mi neko kaže jel to normalno!!!baš me zanima na kog mogu tak puno lokat,fakat sam u duši dečkonut!ajd ljudovi bilo bi vrijeme da odem čorkit,a vama puno kissšalje ja!!!pozdravmah

- 22:22 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  rujan, 2007  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Rujan 2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • sve i svašta

Linkovi