jovankin blog

ponedjeljak, 03.09.2007.

moja dugačka jezičina

e da ispričam svoje anegdote....ovako neki dan nas je posjetila murja tj na našem okupljalištu mladih i počela nas jbt radi dečkiju koji su se voziili na motoru,a tu su bili cindarićeva kompanija jer je dao dečkima da se vozikaju sa njegovim motorima,al je nekim jebenim švabama dosadila njihova vožnja i prijavila ih!kad su došli pravili smo se glupi i sve je bilo u redu dok nije grenković počel turirat i radit sranja!uglavnom kad smo sve izgladili ja sam zafrknula stvar i rekla murjaku u prolazu,da nek dođe k nama na pivu,a on je to naravno čuo jer je imo rastvoreni prozor i vratio se pitat ko ga je sa pivama ponudio,naravno,ja glavni krivac,zašutila sam ko miš,i tak je murjak pobjesnio i reko da mu svi damo osobne iskaznice i reko je ako se ne kaže tko je to reko da če nam svima zapisat prijave al ne radi toga kaj sam ja to rekla,nego kao da smo svi u alkoholiziranom stanju,pa sam ja rekla da sam ja i lik je popustio jer da nisam rekla svi bi pobrali kaznetine,a mogu mislit kaj bi poslje bilo,uglavnom murjak je ok pa nam se smilovo,mada fakat nisam to trebala reć al jbg to nebi bila ja!ne kužim al uvjek nadrapam radi svoje jezičine i brzopletosti,al ja sam takva i najgore kaj nemam dlake na jeziku i tolko puta zviznem nešto kaj uopče nije potrebno,al šta se može,a mislim da imam neke probl sa srcem jer me zna uhvatit nekad neka trema il nešto pa mi srce počne skakat,da se čak i primjeti i na majici kak mi lupa ubrzano.samo znam jedno sa murjom nema više šale jer mi ni ovo nije trebalo.policijo vi ste zakonbelj.ba,bay

- 11:44 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  rujan, 2007  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Rujan 2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • sve i svašta

Linkovi