Volim-ne volim


VoLiM

- obitelj, frendove
- životinje; osim izuzetaka
- glazbu - pop i rock (nije neka kombinacija, al što mogu takva sam i gotovo...)
- ples, zabavu
- gledati TV, pogotovo serije (Zabranjena ljubav, Nestali, CSI: New York,...), razne filmove
- obožavam zimu (my birdthay), proljeće (sve cvate) , ljeto (mora, kupanje, uživanje)


Ne VoLiM

- ljude koji lažu, izdaju TAJNE
- narodnjake (jedina glazbe koji zbilja mrzim)
- zmije, paukove, škrpione (to su ti izuzetci)
- tj. mrzim tijelesnu i zdravstvenu kulturu
- kad pada kiša


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws



Život obične djevojke

ponedjeljak, 27.03.2006.

Uobičajene stvari...

Danas nemam pretjeranu volju za pisanjem.
U školi sam dobila lijepu trojčicu iz njemačkog, i još ljepšu peticu iz matke!
Danas nam je pedagogica donijela neke knjižice o upisima, iako sam ja već odavno odlučila što ću dalje u srednju.
Uglavnom...drago mi je što ćemo se Ana, Neven i ja nastaviti družiti u srednjoj školi (upisat ćemo isto).
Prolaze dani za danom, a ja vam nemam ništa specijalno za reći.
Kod mene vam nema ništa zanimljivog. Ah, valjda je tako suđeno. A valjda će se uskoro i sve promijeniti! rolleyes
...jedva čekam da završim osnovnu... jer je postalo nepodnošljivo svakodnevno slušati iste spike meni užasno dosadnih i glupih ljudi (naime nema ih puno, samo 10-ak u cijeloj školi).
Samo da znate u mojoj školi ima malo učenika, pa tako i onih koji me izrazito živciraju!


- 14:33 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Na svome blogu pisat ću o sebi, svojim problemima, teenejđerskom životu, prijateljima, i svemu što mi padne na pamet!
My friend
MySpace Layouts

MySpace Layouts



Ana
- ljudi moji, ona vam je najbolja frendica na svijetu
- izvrsno se slažemo
- obožava glazbu, ples
- uvijek spremna na pomoć i šalu

Saby
- isto tako najbolja frendica
- nekad sam je mrzila, a sad se totalno kužimo
- super osoba, voli ples, glazbu , zabavu

Aleksandra
- moja treća najbolja frendica
- nju poznajem od malih nogu
- mlađa je od mene 3 godine, a izvrsno se slažemo
- totalno zabavna i simpatična

Kićo
- jedan od najboljih frendova
- uvijek, ali baš uvijek moram mu govoriti šta je za zadaću, jer on nije u stanju zapamtiti
- super se slažemo, makar bi ga ponekad najrađe ubila

Neven
- također jedan od najboljih frendova
- pravi štreberčina
- stvarno dobar frend, spreman za zabavu i smijeh

Lea
- prava gnjavatorica
- super osoba, poznajemo se od pelena
- obožava zabave, feštice i slično

Nina
- i nju znam još od malih nogu
- uz nju me veže simpatično djetinjstvo (oblačile smo malog mačića u odjeću za lutke, na kraju ga je auto pogazio...jadni mačić)
- vesela, simpatična

...ima tu još puno frendova, ali ovo su mi najbolji...
usput pozdravljam i ostale frendove iz razreda