slike...



...ljubav su mora...
...ljubav su neba...
...ljubav je sve što ljudima treba...
...ljubav je potok što teče iz raja...
...a poljubac putić što dva srca spaja...



kiss Pictures, Images and Photos

...nemam sreće u ljubavi...al lolim ovakve slikice i natpise...cerek

love Pictures, Images and Photos

love Pictures, Images and Photos


love Pictures, Images and Photos









< studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Lipanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by LiL BuT EviL

Opis bloga

JA;
-zovem se ivana p...sretansretan
-imam 16.g
-rođena sam 27.09.1992.
-idem u 2.b. u ekonomsku školu
-živim na koloniji

-visoka sam (jaaako) 179 cm!!ludlud
-imam plavu kosu i plave oći



volim;

-more
-ljeto
-uživati
-odmarati se
-ljenčariti
-gledati tv
-pisati (ugl duuge sastave)
-ići u grad
-dečke.( visoooke i crne..)..sretansretanyes
-zabavljati se s društvom
-spavati
-se zezatizujonut
-dobar provodparty
-čokoladu
-životinje
-jednog cerekcerek likacerekcerek
-se ljubit...hihikisskiss



ne volim;

-lažburninmad
-umišljenostmad
-ogovaranjemad
-kad me netko povrijedi il ja nekogheadbang
-nepravdu
-kad moram nešt radit a ne da mi se
-učit
-ići u školu
-ćelave likove...od njih mi se diže kosa na glavi...hehe
-dobiti jedinicu u školi (al sam se već nekako i navikla na to...hehe)rofl



...-slušam sve...najviše volim hip-hop, al u gradu slušam apsolutno sve-...

Linkovi

M@r3 sretan
Ivana K. sretan
Danijela sretan
Boky sretan
Ana K. sretan
Ivona Ž. sretan
Ivana R. sretan
Ivona V. sretan
Josipa sretan
Sindy sretan
Ruza sretan

četvrtak, 13.11.2008.

...za nekim stvarima žalim...al vrijeme se vratit ne može...

..eii...mahmah...
...ovo je moj najkraći post koji ću vam napisati...
...samo sam htjela reći da sada prolazim kroz jedno teško razdoblje u životu...(koje će brzo proći, nadam se)...
...ne želim uopće pričati niti pisati o tome...
...al javim se ja opet...čim se sve riješi i opet bude lijepo...

...veeeliki pozdrav svima koje znam, a poseban pozz;
~maresretankiss
~malloj krizhisretankiss

i još puuno puuno ljudi,al mi se sada ne da sve posebno izdvajat...nemojte se ljutitsretansretan

...e da, skoro sam zab, ipak imam još jedan pOOseban pozz, koji ide jednom liku s klasijama...
(za nekim stvarima žalim...al vrijeme se vratit ne može...crytuzan)

...volim vas sve puunoo puunoo...kiss
ivanamah



| KiSs M3!! (22) | Or Sm!l3 | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.