ivan sminker

subota, 09.02.2008.

Subota

Subota,je bila super.sretanBili smo u Svetom Martinu.Bilo je fora ali steta,nije bilo tobogana i tih sranjatuzanAl ok,mozda cemo ic u catez sljedeceg puta.Sutra necu pisati post vjerovatno,nejdem nigdje,mozda u ponedjeljak,bokwave

09.02.2008. u 18:57 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  veljača, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Veljača 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

ZASTO?

Zasto?!Bar mi reci zasto!?Zasto?!crycry
Znam da vise nema sanse ali....sta to uopce pisem
vama...ionako nitko nezna ko je!tuzantuzan
Evo jedna pjesma posvecena tebiwink
crycrycrycrycrycry

Zivot svoj nevolim ko tebe ja.
Zivot moj bez tebe samo stvar je prolazna.
Bez tebe se na mom dlanu nevidi.
Zivot moj i zato nikad ne idi.


Otvori malo prozor
da izadje sve ruzno napolje.
Svi rastanci i tuge
i one nase stare nevolje.
Otvori malo vrata
da udju ona lepa secanja
da kad te vidim gledam
gledam te bez trunke kajanja.

Heeeey...
Nemoj da ti bude zao
bas si ljubav ti upoznao.


Zivot svoj nevolim ko tebe ja.
Zivot moj bez tebe samo stvar je prolazna.
Bez tebe se na mom dlanu nevidi.
Zivot moj i zato nikad ne idi.


Otvori malo prozor
da uspomena miris oseti.
Da usnama od svile
opet me na sebe podseti.
Otvori malo vrata
da izadju moji nemiri
da nikada me vise
bez tebe jutro neuznemiri.


Heeeey...
Nemoj da ti bude zao
ljubav sam ti ja pokazao.


Zivot svoj nevolim ko tebe ja.
Zivot moj bez tebe samo stvar je prolazna.
Bez tebe se na mom dlanu nevidi.
Zivot moj i zato nikad ne idi.

Zivot svoj nevolim ko tebe ja.
Zivot moj bez tebe samo stvar je prolazna.
Bez tebe se na mom dlanu nevidi.
Zivot moj i zato nikad ne idi.

Moji iz razreda

Tesovic,ok,ali stalno izmislja
Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Franka
Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Antica,dobra je
Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Kico,dobar ali malo hiperaktivan
Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Janja,ahhh....duga je to prica
Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Vili
Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Mislav,Kicin i Vili
Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Fran
Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Curke
Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Cure
Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Iva
Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Jakov,hiperaktivan
Free Image Hosting at allyoucanupload.com

MOJE SLIKE

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

EVO NEKIH SLIKA

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com