četvrtak, 26.04.2007.

25.4.(2007.)

iako završio prije više od sat vremena napisat ću nešto o njemu. jer jedna osoba je dobila srce na vodi godina, a druga ima točno godinu više.
onoj prvoj (koju vremenski kraće znam pa bi mogao reć i da je druga) sam zahvalan za povjerenje i priliku što mi je pružila da dio svog života provedem uz Kiaru. a onoj drugoj (kronološki prvoj) što mi je raskopčala majicu i gurnula me među ljude u Kset-u, na dobro odabranim mp3 i audio CD-ima, na strpljenju koje je nedavno pokazala dok mi je pokazivala kak se veže kosa..(možda još i nisam naučio, al to je onda do mene jer ona stvarno super objašnjava!)
osim toga, prije 10-tak sati je došao i ujak s Novog Zelanda..a prije 3 sata sam još bio u exit-u i gledao Cabares cabarei:-)) super predstava od koje boli trbuh nakon gledanja od smijeha..kazalište je bilo mislim total puno:-))

- 01:01 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.