subota, 14.04.2007.

Uskrs na selu

evo, da konačno nešt napišem opet..sa velikim zakašnjenjem al ajde..
Dakle, prošli vikend smo bili na selu. Krenuli smo već u petak poslije podne. Tokom tjedna sam se dobro opskrbio jestopitivim dobrotama na x-icu. Bio sam čak otišao i u pmf menzuyes Tam je zbilja super jer je raznoliko dosta. pogotovo ima raznih kolača (na šumarstvu postoje samo jedan naziv za otprilike 2 različite vrste..i ne znaš kad je koji). Došao sam u četvrtak iza pol 5, bila je sam jedna cura se muvala i skužio sam da uzima pa sam i ja. Iza još se prošetao do glavnog kolodvora..baš sve pješke, krenuo u 16:40 i stigao na vlak u 17:20 i dao dijelić jestivog tereta M. i usput se odvezao do Mavračića i obavio već ritualnu šetnju dok ne dođe 4001 za nazadsmijeh
Mislim da se već ljudi tam čude što se tamo svako malo šećem a ne živim tam.
Na selu je bilo lijepo. Ponio sam neke stvari i za učenje al naravno da od tog nije bilo ništa:-))
U subotu smo išli mama i ja na bazen u Top terme Topusko..bili smo od pol 1 do nekih 3 popodne. navečer sam išao igrat nogomet (nagovorilo su me). bio je baš lijep zalaz sunca!:-) još kasnije sam išao van u Topusko s rođacima i frendovima u jedan birc. Baš je bio lijepo uređen, imao je slike Topuskog. Zove se MG ako se dobro sjećam..tam mi je bilo super jer sam gledao film na plazmi.."Ljubav je slijepa". zbilja jako lijep film, a super mi je kaj na koncu lik ipak se pomiri sa curom i budu skupacerek
u nedjelju smo pak popodne išli na bazen i onda odmah na nogomet..ja opet više gledao nebo neg loptu i zemlju. a ne kužim kak se drugima da tak trčat za loptom (još da je cura ajde al ovak...)..i još onda kretat i stajat na kliskoj travi..ja valjda jedini nisam pao al svejedno me je smetalo to kočenje i kretanje. bolje je trčat nekoliko km neg tak za loptom ko budala..bar po meni. kolko samo udaraca pretrpit mora lopta, pa to je strašno..ne bi volio bit u njenoj koži...u nedjelju sam čak i zabio jedan gol..jest da je bio autogol, al valjda se i to računa
u ponedjeljak smo čak i nešt malo radili oko kuće..orezivali ljeske, magnoliu i još neku biljku crvenih cvjetova s trnovima. u kući se ložilo ujutro i navečer a po danu nije..stvarno je bilo toplo. i u ponedjeljak popodne smo došli u zabreg...
u četvrtak mi je došlo rješenje o civilki, trebao bi ići 21.5. u dom za starije i nemoćne osobe centar..tak da ću se jednom prije valjda ić raspitat o tome..a i kod doktora za ruku da mi pogleda, već sam trebao u veljači ić na kontrolu mislim ak je bilo 6 mjeseci al nikak mi se ne da..
to bi bilo valjda to..možda idući post bude brže, ak ne valjda me niko ne bu vubil?!

- 20:46 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.