Valentinovo

Gdje ste ljudi, pa bok! mah Evo, da
vam odma kažem, danas je Valentinovo
i sretan imendan Valentini i Valentinu, ako
taki postaoje.. Baš me zanima kako ste se
proveli za Valentinovo, neću vas sad zezet ako
ste zaljubljeni kao moja sestra (sori, sister).


Danas smo u školi naravno
slavili Valentinovo iigrali smo
se igre plesanja (glupe igre).
Prvo sam plesao sa Dorom,
pa sa Mateom, znate one su
dvije najbolje prijateljice, i ja
sam se našao među njima.Kada
samo pleso sa Dorom, ispali smo
prvi, a kad sam sa Mateom
onda smo pobjedili. Dora i ja smo
iamli broj 9, a ja i Matea smo imali
broj 4.


U petak su u školi maškare, još
ne znam šta ću biti, ali sigurno
ću se našminkati (ne osne, oči
nego lice). Svi će se maskirat u
Btmana, Supermena... Evo, ne
znam šta da vam pišem! Bok!






Games at Miniclip.com - Love's Arrow
Love's Arrow

Take aim with Cupids arrow and shoot down the lonely hearts club.

Play this free game now!!


srijeda, 14.02.2007. u 18:54 ][ 12 ][ P ][ # ][ ^ ][


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (9)
Siječanj 2007 (8)
Prosinac 2006 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



komentari da/ne





www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws





Sat:





MySpace


Blog images



image hosting file



Image hosted at bigoo





O meni mislite...
Ti si obicni jadni klinac
Pa, mal si glup
Super!!!!
Kako to mislis?
Super si, nemam primjedbi
Pevise si dopustas mali
Jako si pametan
  
pollcode.com free polls



image hosting file



blog layouts








Ja.....


IME:Ivan
PREZIME:~~~~~~~
PODRUČJE:Drada (Barnja)
DATUM ROĐENJA: 27.5.1997
MJESTO ROĐENJA: Osijek
E-mail:good_boy09@net.hr
FRENDOVI:
~ Noah: dobar, pametan, pomago mi je, ovisan o trakama... yes rolleyes
~ Josip: dobar, pamrtan, njemac i hravat, zabavnwink...
~ Robertino: pametan, duhovit, dobar, ima malu sekicu...yes
~ Robert: ovisan o igricama, zabvan, pametan, brzo čita, dobar..wink
~ Adrian: dobar, spreman pomoći, sporo trči, pmetan...rolleyes
~ Anja: dobra, voli neki blokić sa kravicom, spremna pomoći... rolleyes
~ Veronika: dobra, uvijek mi da traku, spremna pomoći, ima 100 braća... yes
~ Martina: dobra, spremna pomoći, pametna, igra Simse... rolleyes


Linkovi


Noah
Robert
Sestra Ana
Playtoy
Lq
Net.hr


Malo slika


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


MOJ SUPER ZIVOT...