srijeda, 18.07.2007. 20:46

Žene sumnjičave da postoje muškarci kojima je stalo

Samohrani očeviMogu reći da i ja spadam u kategoriju sumnjičavih žena. Naime što iz bliže okoline, što od poznanika, što iz medija, što iz znanstvenih knjiga gotovo u 100% slučajeva uvijek ista priča...kada muškarac ostavi ženu (ili ona njega) muškarac ostavlja i zaboravlja na djecu. No prije dva tjedna kada sam počela sa humanitarnom akcijom samohranih očeva, javio mi se jedan otac (ali nije samohrani), koji se bori "za sudjelovanju u životu svojeg djeteta". Taj otac je navodno sa razvodom od supruge ostao isključen iz života djeteta tj. kako on kaže "sudjelovanje u odgoju doslovno ovisi o raspoloženju njegove bivše supruge". Od općinskog suda je dobio rješenje da može viđati dijete ali bivša supruga se toga ne pridržava. Kada sam svojim kolegicama pričala o ovom slučaju rekle su mi da tu nešto ne štima. Rekle su mi "ma pusti Iva mora da je čovjek alkoholičar ili nešto slično. Nešto tu ne štima." Moram priznati da sam i ja to na prvi trenutak pomislila, ali me je taj otac razuvijerio... Zašto bi svi muškarci bili isti, kao i sve žene?

Jedna njegova rečenica me oduševila Zašto je
RAZVOD = ALIMENTACIJA, a ne
RAZVOD = ALIMENTACIJA + SUDJELOVANJE U DJETETOVU ŽIVOTU!?

I čovjek je u pravu! Žena mora dopustiti (naravno ako je otac normalan!!!!), koliko god to emocionalno teško bilo za ženu, da dijete odrasta "normalno"- (uz oca i majku). Ovakve muškarce treba podržati, u svakom pogledu! Za više informacija pogledajte tatasplit.blog.hr



Arhiva

O meni

    Iva Mia Erak
    Glasnogovornica DC-a

  • Zamjenica predsjednika Gradske Organizacije DC-a
  • Rođena 12. studenog 1977. u Zagrebu
  • Osnovu školu završila u Zagrebu i Filipinima
  • Srednju školu završila u Zagrebu i NR Kini
  • Fakultet završila na britanskom fakultetu u NR Kini sa 19 godina
  • Magistrirala na Fakultetu Političkih Znanosti u Zagrebu sa 22 godine