subota, 20.10.2007.

opet ja

cerek...kako opisat osobu koja ti najvise znaci u zicotu,koja je uvijek bila uz tebe,
koja te uvijek razumje,koja kada nitko nije bio sa tobom,ona je bila, i jos takvih milijun pitanja a ciji je odgovor ta osoba?????rolleyes


e pa..to vam je moja ANJA zvana MAAAAAA =)kiss
preslatka je,.ima svog plavog decka zvanog GABRIJEL=)za kojim je luda
od kad ga je upoznala..yes
svoj zivot bi dala za nju,al ozbiljno..smijehznaci mi sveeee...i ne znam kako bi bez nje...ona zna sve,al SVE O MENI..znamo se od kad se ona rodila
u prijevodu 14 godina...prve smo susjede,kume smo..naughty
toliko smo toga zajendo prosle....
samo se nadam da nas sad srednja nece rastavit,jer onda bi
moj zivot bio zavsren...
puno toga sam u zivotu prosla,al jedino koja je
UVIJEK bila uz mene je bila ona..
ona vam je moja BESTICA KOJU VOLIM NAJVISEEEE
I NEDAM JE NIKOME =) bangdead belj
iv@

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
-to smo vam anja i ja..


p.s. ocemo puno komentara..pusa

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.