utorak, 21.08.2007.

M@LEN@

Ej evo mene opet....
sigurno se pitate zaš naslov malena, al ja sam zaražena tom pjesmom cjeli dan ju slušam =)!!!
Iva je OPET otišla na Vir i bit će do utorka, ja idem kasnije kod sestrične i neznam do kad ću bit, najvjerovatnije do nedelje!!!!
Sorry ljudi kaj vam ne ostavljamo komentare, al nemamo vremena, tu i tamo navratimo na nečiji blog!!!
Fakat neznam kaj bi više napisala jer nemam ni trunke inspiracije, ovaj post pišem tak radi reda!!!
Nadam se da čete nam ostavit puuuno komentara oko 500-može i više =), a kad se vratimo vratit čemo komentare....
pozdravljam:moju Ivu, Lanicu(malena tnx na bonu), onda drugu Lanu, Starešiničku, Kuraju, Radoša, Tadiju, Gelu, Kukiča, Ursu, Kljajiča, Mačeka, Bašiča, Tomislava( vinkovci=) ), Petra, Ivonu, Petru, Jopipu, Emiliju, Pilsku, Kukasa(sretan rođendan mali), Anju, i sve ostale koje nisam na pisala....PU$$A!!!!!

Ii evo jedna slikica, kaj smo se jučer slikali
kukič, Kik@, Iv@ i Radoš
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


vaša...Kik@!!!!!!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.