srijeda | 24.01.2007.

Evo napokon....=)

evo...napokon novog posteka...znam da ga nismo dugo pisale al nam
se fakat neda...yesno...pa sad ne znam od kud da pocenem...pa ovako...
prije neg kaj je skola pocela u petak su neke curke spavale kod mene...
bilo je predobro...brijem da mi je to bila najbolja vecer u zivotu...
necu vam sad tu pisat kaj smo sve....
radili...to nije bas za javnost,mogli bi krivo pomislit...partypartysmokin...=)..
Vidim da je iva pisala da nam je bilo predobro na novoj...stavili bi mi neke sljikice al
nes nece...ili mi ne znamoheadbangburninmad...al jbg...mozda u sljedecem postu stavimo...deadthumbup...onda je u subotu
i nedjelju bilo ono jakoo dosadno ko
i cijeli zivot..pa je pocela glupa skola...madpuknucuburninmad!!!
U skoli je fakat jadno i
dosadno jedino je zajebancija u razredu...mahpusa svim mojim
CEKACIMA!!!kissi porucujem im nesto...:


myspace layouts

myspace layouts



Onda ajmo dalje...ne znam...uglavnom nis se posebno ne dogada...aha da...
nisam vise s mikom...a ne znam kaj da kazem oni koji me znaju znaju cijelu pricu...
a oni koji ne ...ne vjerujem ni da ih zanima...yesbangProsli vikend sam bila s
ivkom mojom u shoppingu,...brijala sma da cu kupit hrpu stvari...al naravno stvari
su ruzne i vecina hlaca su mi velke...ma ugl...kupila sam samo trapke i dvije majce...namcornonoblabla...al dobro bar je lijepo
...za sljedeci put cu imat
vise para...a jos dolazi i krizma...
greedythumbupgreedy


Photobucket - Video and Image Hosting

da...ovo gore je za moje curke...koje volim najvise na svijetu...i koje
nebi mijenjala ni za sta...kissyescereknekad me znaju izivcirat i sve
imaju svojih mana...al imam i ja naravno...i onda nekad poludim...pa mi
poslije bude zao i shvatim da necu moc nikad zivit bez njih...mahsmijeh


Photobucket - Video and Image Hosting



evo...ne znam zasto se uopce obracam ovom anonimnom govnu...al...
moram jednostavno...glupaco...ja ti ovo porucujem i ono ti si tak super
i hrabra da se nemres predstavit...pa onda se gubi s bloga mi te nismo zvale...
nit smo ti se obratile...mos lijepo odjebat i vratit se jedino s pohvalama!!!burninmadheadbangpuknucu


evo sad bum stavila jos malo onih majih sljikica koje uvijek stavljam
...deadyesnut..al sve ce bit zivotinjice


Photobucket - Video and Image HostingPhotobucket - Video and Image HostingPhotobucket - Video and Image HostingPhotobucket - Video and Image HostingPhotobucket - Video and Image Hosting


jesam...
mislim da sam vam sve rekla...da danas i sutra navece sam sama doma
i jurjica pajki kod mene...thumbupkiss...niste bas nesto komentirali...
a pretprosli put je bilo 350 komentara...sto znaci da mozete al vam se neda...
pa mi nebumo pisale postek ako nebude 200 komentraa...pa daj nije to tak punowavewinksmijeh...
i za kraj svima vam saljem jednu velikuuuuuuu
pusuuuuuuuuuu!!!!!!


MySpace

MySpace



nije bas nes lijepa ova pusa...al nije bilo lijepse...
kissam vas sve puseki...dorakiss

- 18:52 - Komentari (333) - Isprintaj - # -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.