srijeda | 22.11.2006.

EEEVO GAAA!!!

evo cula sam da ste htjeli novi post...pa...evo ga....thumbup
nis se novo nije dogodilo...pa mislim stvarno....stalno nam svi govore da pisemo posteve a jedino kaj pisemo u postevima je da se opet nikaj novo nije dogodilo.....ah...taj zivot.....namcorpuknucu
svi jedva cekamo maturalac....roflwinkyessmijehthumbupparty
sad moramo bit dobri...E DA!!! danas sam rikavala od roflroflsmijeha...ovak..dobili smo neki papir na kojem smo se morali potpisat...i neki decki su napisali neka smijesna imena...evo bila su mi tak dobra da sam ih morala zapisat!!! PERO KVRZICA, IVAN KRSTITELJ, MILJENKO VODOKOTLIC, ZLATNI BRK, LJUBO CESIC ROJS, VIKTOR CAR EMIN....roflsmijehzujonutlud
mislim da je to sve....deadhahaha kako su samo mutaviiiiii.....jojojojojojojoj...
i to je tak.....jos cemo vam sutra dora i ja napisat kratki postic i stavit lijepe sjikiceeeee....kissVEJIKA PUSAAAAAAAAAAAAAA...iva...kisskisskisskisskisskisskiss

- 19:26 - Komentari (118) - Isprintaj - # -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.