nedjelja | 19.11.2006.

ej..........................pa da da vam se malo javim...jucer smo bili na rockasu od kustecke i ilicke i tak prvo smo se nasli kod ilicke i tam su otvorile poklone i to...i svidjeli su im se pokloni!!!i onda smo isli na klizanje...a to bio smjeh prvo je pol klizaljka bilo potrgano...al dobro na kraju je bilo ok nekima je islo super mekima malo teze ja sam pala ko i uvjek i tak...poslje smo bili jos na umjetnoj i skolskom dok nas murija nije stjerala!!!!!!!pederi..i onda smo oko 11 otisli domeka ii da nes smo se posvadali opet zbog nove ma na kraju ni nece bit nis od toga sto posto al dobro...i da zaboravila sam rec da su mene i ivu neke curke na klizanju pitale jer smo sestre mi onak:ne...........zakaj...dodu one pa ful ste slicne a mi u smijeh...zato kaj nam to stalno svi govora...a i da bile smo isto skoro obucene i mjenjale smo se za trapke...i to je to pusa valda bum vam stavila slikice...dora




Get your own glitter and more at BlingyBlob.com

- 15:32 - Komentari (36) - Isprintaj - # -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.