subota | 04.11.2006.

nofi dizajnnnn

jel vi vidite neku nofosttt..????ja daaaaa......imamo novi dizaaajnsmijeh...tak sam hepi zbog togawinkyes!!!maloprije sam bila vani sa svojim mutavim pesekomzujo....covjece taj se boji i lista.....eekal ja ga takvog bas voliiim....cerekthumbup
danas bi se neke curke trebale ic ZABAVIT negdi i ja al ja nebi pila jer moram u 11 doma i kaj cu onda pol sata pit i moram u kino mislim ne moram al vjerojatno idem sa sestricnama tak smo se dogovorilerolleyes.....a ja sam fakat glupa ja uvijek sve zaboravimrolleyeslud....sad il idem u ikno il van....mislim iskreno ne da mi se van al moje curke ce mi bit.....a neznam....mrzim kad moram odlucit nekaj kaj mi je jako tesko.....blablazalivena jbg...namcor
jucer sam bila kod tene i bilo nam je zabavnothumbup...malo smo se zekale........nutyessmijeh
aj ja se sad idem igrati sa svojim maaalim pesekom....bokic...mahwavepusekk...kisskiss...iva
efo vam sad malo mackica......kissach....
MySpace images

MySpace images


Blog images

Blog images


Blog images

Blog images

e ewo moje naaajdrazeee macee....hehe

- 09:21 - Komentari (16) - Isprintaj - # -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.