srijeda | 01.11.2006.

o rodendanu

bokic ljudofiii!!!!!!!!evo mene opet sad kad konacno mogu pisat post sad cu vam staaaalno dosadivat....salim se.....yes
jucer sam bila na rodendanu od valy i bilo je preeeeedobropartydeadzujo.....tak smo se dobro zabavileeee...tak dobro se dugo nisam zabavljala!!!! prvo smo se sve okupile onda smo gledale kucu vostanih figura (horor) nonoonda smo se malo fotkale i onda smo plesale i jos svastaaa.....bilo nem je stvarno odlicno....VALY BILO JE SUPEEEER!!!wink
e da vidim da vam je dora rekla kaj se dogodilo s deckima...mislim mene to ne dira al mi je glupo kaj se sad zadnju godinu kad smo si svi napokon dobri svadamono.....al ja nis ne kuzim zakaj se opce svadamo i to je jadno...mislim sad oni nama kazu da ni nemoramo doc pa hvala bogu...roflsad se ljepo i mi durimo.....i tak je to sve bolesno...
e da kad sam jucer bila na rodendanu nazovu mene kustecka, tonka, dora i ilicka i pitaju me nesto u vezi groblja i to negdi u pol 10 navecer!!!!
pa mislim stvarno...i tak one mene zovu par puta da bi nakon pol sata je skuzila da one opce nisu na krematorijunamcor!!!i valjda su onda osle doma a mi na tulumu smo se prepale mislim idu njih 4 na groblje ni neznaju di, navecer, same i na HELOUVINNludeek!!!STRASNOOO
i trebale smo napravit post za helouvin al nismo i sad je prekasno pa mi je zao...rolleyesmogle smooo...al nema veze....
i ja se sad idem izlezavat posto je praznik i nemam nis posebno za ucitthumbup......bookwave...iva...i evo vam malo slikica od mene...
MySpace

MySpace


image hosting file

image hosting file


image hosting for myspace

image hosting for myspace


image hosting for myspace

image hosting for myspace


image hosting for myspace

image hosting for myspace

ovo su moje curke
image hosting for myspace

image hosting for myspace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


Images for your blog

Images for your blog

ovo smo moja dora i ja

- 13:29 - Komentari (9) - Isprintaj - # -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.