ponedjeljak | 30.10.2006.

BAD DAY.................

ovako...fakat neznam kak da uopce pocnem..pricale smo mi cure posto ove godine sllavimo novu kod jednog frenda(BIO)u SAmoboru da budemo samo mi osmasi jer nam je ovo zadnja godina i to..i i da nebudu mladi od nas jer smo mi osmasi..i to smo u skoli rekli deckima i sve dobro...al je MIka popizdio jer on na novoj oce barit Jurju a ona je sedmi razred i onda je on i kaj ja znam valda sinke nagovorio kovu da nam kaze da ce jurja doc a ak mi ne dodemo jos bolje....i mi smo rekle da naravno da necemo doc i normalno da necemo jer nas je ovo stvarno povrijedilo i nakon sveg nismo ni mislile...al uzasno smo se naljutile na sve decke i povrijedili su nas jer mi njih volimo i stvarno smo bili odlicno drustvo i bili su nam odlicni frendovi zajebancija...i tak to...cjelo vrijeme nas zajebavaju i sad si na novu zovu sedmasice...i misle da nas dira....i uglavnom ajmo dalje..u sest sam se nasla s kusteckom,ilickom i tonkom i otisle smo na mirogoj nasem prijatelju matteu kji je umro ovo ljeto...pol sata smo po mirogoju da bi u 9 nazvale tesanovicku i ona na kaze da mu grob uopce nije na mirogoju neg na krematoriju!!!!!!!!!!!!!!!!onda vise nismo imale vremena pjesacit 2 kilometra do krematorija pa smo krenule nazad i uletile u tramvaj s dinamovcima valda su se vracali s tekme...isuse kak se ti decki deru........oglusila sam....onda smo..ma nije vazno...sram me uopce pisat i takk jos nam se uglavnom svasta desilo oi kaj ja znam dosle smo u 10 pol 11 u siget al nismo nis obavile tak da idemo ponovo u cetvrtak ujutro u potragu al na KREMATORIJU!!!!i tek mislim odlican dan...najbolji u zivotu i onda jos noc vjestica....Friendster images

Friendster imagesMySpace Layouts

MySpace Layouts

>image hosting file

image hosting file

image hosting file

image hosting file

image hosting file

image hosting file

Friendster images

Friendster images

MySpace

MySpace

MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

evo stavila sam dosta slikica...jako siu lijepe porukice koje nose i istinite ak vam se da...u komentarima napisite koja vam se najvise svida..ovaj vikend mi se dogodilo puno lijepih i ruznih stvari u ljubavi neki bi mogli ovo krivo protumacit al bas me briga...sam sam jos na kraju htjela rec da nikad nesmijemo plakat zbog decka jer oni tog stvarno nisu vrijedni!!!!!!!!pusa...Dora

- 23:30 - Komentari (3) - Isprintaj - # -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.