ponedjeljak | 30.10.2006.

konacnooooo

napokon mogu pisat post s vlastitog kopmathumbup........ajme kako mi je danas bilo grozno u skolino.......prvo sam pod hrvatskim poludila jer sam dobila dvije 3puknucu...........i onda me jos pita mutava pitanja!!!! namcortak mi je doslo da ju zveknem s necimburninmad......al ja cu to ispravit......onda me 2. sat pitala tehnicki naravno da sam dobila 4 ma kaj bi ona meni dala 5 headbangmadal dobro bolje od hrv u svakom slucaju......onda sam iz testa iz kemije dobila 3 al sam dobila i 5blablanono.......danas mi je bio tak usran danzaliven........nadam se da se to nebu tak brzo ponovilo.........danas moram ic u grad s frendicom jer idemo na rodendan pa idemo kupit pokloncekthumbupzujoyes......ne znam jos kaj bumo kupile.....rolleyesi tak.....ja sad idem wave

- 15:39 - Komentari (7) - Isprintaj - # -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.