< srpanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari on/off

Opis bloga

Glitter Graphics at MySpaceGlitter!



myspace


Miscellaneous Glitters



kissEj svima..a evo ovdje ćete moći čitati o svemu,o sitnim detaljima iz mog života, ljubavi, sreći,osmijehu...
Keep smiling and visiting my blog.. :)

Image Hosted by ImageShack.us


Get Cute Icons @ MySpaceGlitter.com!



Get Cute Icons @ MySpaceGlitter.com!

Get Cute Icons @ MySpaceGlitter.com!

Get Cute Icons @ MySpaceGlitter.com!

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr

Do sad vas je zalutalo...

Counters
Dell Computer Deal


ponedjeljak, 09.07.2007.

****

Prijateljstvo i ljubav dvije
su lijepe riječi,
al pravog prijatelja teško je steći,
ruku možeš pružiti svima,
srce podaj samo iskrenima..



Nikad nikom ne reci gdje te
najviše boli,
nikad nikom ne reci kog´
ti srce najviše voli,
jer ljudi su zli,
mogu da te pogode tamo
gdje te najviše boli,
mogu da ti oduzmu onog
kog´ ti srce najviše voli..


Evo dragi moji..nakon duuuugo vremena novi post...morate mi oprostiti što se nisam javljala baš u zadnje vrijeme,al znate i sami..virusi...grrr..rofl.al sad je bolje,poslušala sam savjete i nahranila ga vitaminima thumbup...
Kak ste mi vi...niš vas nema više do mene...di ste..spavate..a dobro,opraštam vam..i ja bi da nemam praksu...zujo
Sve vas pozdravljam i ostavljam vam veliki zagrljaj uz dvije meni predivne pjesmice...

Kissa vas Ivanakisskiss

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



| Say something if U like (94) | Print if U like | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.