lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari on/off

Opis bloga

Glitter Graphics at MySpaceGlitter!



myspace


Miscellaneous Glitters



kissEj svima..a evo ovdje ćete moći čitati o svemu,o sitnim detaljima iz mog života, ljubavi, sreći,osmijehu...
Keep smiling and visiting my blog.. :)

Image Hosted by ImageShack.us


Get Cute Icons @ MySpaceGlitter.com!



Get Cute Icons @ MySpaceGlitter.com!

Get Cute Icons @ MySpaceGlitter.com!

Get Cute Icons @ MySpaceGlitter.com!

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr

Do sad vas je zalutalo...

Counters
Dell Computer Deal


nedjelja, 17.06.2007.

mahHej..evo mene malo opet..kako ste mi,šta ima novog? Ah...jedva čekam da završi škola,već mi je zlooo,od samog slova š..l šta ćeš..život je takav,čupav i dlakav... smijeh Jučer sam bila vani,bilo je odlično,mislim uvijek je,u društvu drage osobe,vrijeme brzo prolazi, pogađate, bila sam sa dečkom..On vam je najbolja osoba koju je svijet ikad vidio..mislim tko bi me drugi trpio tak dugo,..nije da sam tak loša..cerek Ah..volim vam ja njega,jakooo puno..danas idem na neke koncerte povodom obljetnice radija Zabok..ak se ne varam..al nemojte me uzeti za riječ..mislim da je..idem sa svojim frendicama,koje ovim putem pozdravljam..Marijana & Mateja..curke volim vas...pozdravljam i Kristinu...i svoj 2.Ea..i Davoracerek ..i sve vas drage moje blogere...šaljem vam veliku pusu i zagrljaj...uživajte mi... !wave Za kraj vam ostavljam stihove meni jedne drage pjesmice :


Važno je možda
i to da znamo,
čovjek je željan
tek ako želi,
i ako sebe cijeloga
damo,
tek tada možemo
biti cijeli...



| Say something if U like (20) | Print if U like | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.